Gravatar

#6691 filmz-Myrepip 15 år siden

#6690 Tak skal du have! Det gør jeg også :)

Og så lige et link til et screenshot fra Vertigo, sendt på HBO i en HD udgave. Formentlig ikke engang restaureret endnu.

Ja tak!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6692 wimmie 15 år siden

#6686+6688

Jeg havde ingen problemer med maden efter at jeg fik fjernet min galdeblære...dvs. lige dagen efter havde jeg ikke voldsomt megen appetit, men et par dage efter var alt ved det gamle og jeg behøvede ikke længere at frygte smerter efter at jeg havde spist.

Håber det går lidt bedre efter smertestillende - det bliver i hvert fald en lettelse for dig når du er blevet opereret :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6693 misuma 15 år siden

At jeg ikke kan sove 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6694 dyg 15 år siden

#6692 - Smerterne var næsten væk, da jeg kom hjem. Men nu, hvor jeg er oppe igen, så kan jeg stadigvæk mærke dem :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6695 HonoDelLoce 15 år siden

Ja, forstår godt, hvis du er ret ligeglad med hvornår på året det, så længe det virker.. Super trist med din tur her i aftes.. Håber de næste 2,5 uge bliver overkommelige :)

Super ! Så er det mig der har misforstået noget ! :) All for the better :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6696 I.F.F. 15 år siden

TRON: Legacy Soundtrack

6/6
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#6697 filmz-Myrepip 15 år siden

Det nærmer sig og endda en forhøjelse af buddet med 200 mio. til spillerudvikling :) Let's take it to the next level!

6/6
Gravatar

#6698 HonoDelLoce 15 år siden

Det er så freaking spændende !!

Snakken om at der var store forhandlinger i går varmer mit hjerte.. Hvis nu det kunne komme i stand inden nytår, så kunne der måske hentes en eller to dejlige forstærkninger hjem inden CL i februar ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6699 filmz-Myrepip 15 år siden

#6699 Men hvad fanden skal Nationens medlemmer så gøre, hvis de ikke mere har FCK's gæld som katalysator for klubbens undergang at se frem til? Nå, men han vil også bygge 700 sommerhuse mere i Lalandia, sælge Fitness.dk fra og fuck, hvis Arnesen skal bygge op som i Chelsea. Det er næsten ikke til at tro. Man skulle tro det var jul!
Gravatar

#6700 HonoDelLoce 15 år siden

Det er altså altid dejligt, når du snakker med dig selv ! :P

Men ja, det kan blive voldsomt stort..

Pludselig ser det mere og mere sandsynligt ud, at Løvenkrands joiner i januar ! Og ja, selvfølgelig er han da ikke i top 50 (eller 100, for den sags skyld) i verden.. Men det ville være en kærkommen forstærkning nonetheless ! :)

Glæder mig den næste uges tid.. Sådan som forlydender er nu, så virker det til at være lige oppe over :)

Skriv ny kommentar: