Gravatar

#6831 dyg 15 år siden

#6828 - Jeg har lige modtaget den og sat fire stk 1.5tb Samsung SpinPoint EcoGreen F2 i. De er billige og skulle være forholdsvist lydløse og performe ganske fint til prisen.

Nu skal der leges med opsætning!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6832 neran 15 år siden

#6830: Yeah! Så det er et "Goodbye Skjoldhøj og Århus" her i december eller januar.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#6833 gi-jones 15 år siden

dyg: Men er de ikke 5400 RPM?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6834 dyg 15 år siden

Jo, men det er også fint til mig, så længe strømforbrug og lydniveau er fornuftigt. Men de skulle nu overgå flere 7200rpm diske i læsehastighed.

Jeg er netop ved at konfigurere boxen til at køre raid 5, hvilket den er 83% done med nu.
Gravatar

#6835 gi-jones 15 år siden

Jeg vil meget gerne høre hvordan det virker for dig. Jeg er selv meget i tvivl om diskene. Læsehastighed er VIGTIGT for mig, men overvejer lidt om flaskehalsen alligevel kommer til at ligge i netværket fremfor omdrejninshastigheden på diskene (og RAID 5 betyder vel også noget for hastigheden).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6836 dyg 15 år siden

Skal nok vende tilbage, når jeg får leget lidt med satanen. Nu skal jeg først og fremmest finde ud af, hvordan fanden jeg skal sætte den op. Der er ca. 1 mio muligheder i dens opsætning!
Gravatar

#6837 elwood 15 år siden

Pick number one!

No two diffinately number two... or perhaps four ?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6838 misuma 15 år siden

Det er nu officielt. Jeg er en kylling af format, jeg turde ikke den heftige snebakke på min søns turboslæde. Det var en skrækkelig selverkendelse. 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6839 MOVIE1000 15 år siden

også hvis du gjorde det og brækkede en arm, havde du skrevet et indlæg om hvor ondt det gjorde i din arm og hvor dum du var fordi du tog chance :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6840 Batsy 15 år siden

Lord of the rings triologien 6/6

Jeg for altid en kæmpe klump til slutningen i den tredje saga, utrolig jeg bliver medrivet vær gang jeg ser de film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: