#6828 - Jeg har lige modtaget den og sat fire stk 1.5tb Samsung SpinPoint EcoGreen F2 i. De er billige og skulle være forholdsvist lydløse og performe ganske fint til prisen.
Nu skal der leges med opsætning!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg vil meget gerne høre hvordan det virker for dig. Jeg er selv meget i tvivl om diskene. Læsehastighed er VIGTIGT for mig, men overvejer lidt om flaskehalsen alligevel kommer til at ligge i netværket fremfor omdrejninshastigheden på diskene (og RAID 5 betyder vel også noget for hastigheden).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Skal nok vende tilbage, når jeg får leget lidt med satanen. Nu skal jeg først og fremmest finde ud af, hvordan fanden jeg skal sætte den op. Der er ca. 1 mio muligheder i dens opsætning!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er nu officielt. Jeg er en kylling af format, jeg turde ikke den heftige snebakke på min søns turboslæde. Det var en skrækkelig selverkendelse. 0/6
#6831 dyg 15 år siden
Nu skal der leges med opsætning!
#6832 neran 15 år siden
#6833 gi-jones 15 år siden
#6834 dyg 15 år siden
Jeg er netop ved at konfigurere boxen til at køre raid 5, hvilket den er 83% done med nu.
#6835 gi-jones 15 år siden
#6836 dyg 15 år siden
#6837 elwood 15 år siden
No two diffinately number two... or perhaps four ?
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6838 misuma 15 år siden
#6839 MOVIE1000 15 år siden
#6840 Batsy 15 år siden
Jeg for altid en kæmpe klump til slutningen i den tredje saga, utrolig jeg bliver medrivet vær gang jeg ser de film!