#6843 - jeg plejer også bare at sige, at jeg ikke har lyst. Man kan altid høre på folk, når de kommer med en dårlig undskyldning, og det er rigtig irriterende
#6843 - jeg plejer også bare at sige, at jeg ikke har lyst. Man kan altid høre på folk, når de kommer med en dårlig undskyldning, og det er rigtig irriterende
Det er også noget stenet noget. Fordi man ikke har lyst til at være en del af et eller andet uhæmmet druk/silde-orgie med folk man skal se i øjenene dagen efter er man mærkelig. Det er den grimme side af dansk kultur hvis du spørger mig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Så fik jeg, ret spontant, købt to Fatboy wannabe's fra Biva. Jeg har skisme ikke råd til the real deal, men er godt tilfreds med købet, de er enorme og virker ret slidstærke. 6/6
Så fik jeg, ret spontant, købt to Fatboy wannabe's fra Biva. Jeg har skisme ikke råd til the real deal, men er godt tilfreds med købet, de er enorme og virker ret slidstærke. 6/6
Hvilken model var det?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6841 filmz-Myrepip 15 år siden
0/6
Har lige tjekket måleren og der er indberettet 10.000 kW mere, end tælleren står på!
6/6
#6842 davenport 15 år siden
#6843 misuma 15 år siden
Før i tiden havde jeg fundet på alverdens undskyldninger. Det var sgu helt befriende at være så ærlig og det blev modtaget ganske pænt 6/6
#6844 misuma 15 år siden
Nu har jeg så fået en kode så jeg kan hente spillet gratis....
0/6
#6845 Skeloboy 15 år siden
#6846 gi-jones 15 år siden
#6847 misuma 15 år siden
#6848 HonoDelLoce 15 år siden
Hvilken model var det?
#6849 misuma 15 år siden
#6850 Stanleys_Odyssey 15 år siden
Wikileaks/OpenLeaks 9/10
Dr. Strangelove, Or:... (1964)