Så fik jeg, ret spontant, købt to Fatboy wannabe's fra Biva. Jeg har skisme ikke råd til the real deal, men er godt tilfreds med købet, de er enorme og virker ret slidstærke. 6/6
De er kanon, har en selv fra Dahls.. Man sidder dog så behageligt at der er fare for at døse hen...
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6852/3 I min SFO har lederen taget konsekvensen af den slags og givet mig et ekstra løntrin for at gennemgå og rette de dokumenter, der skal ud af huset (både til børn/forældre og andre instanser). Det synes jeg er en god holdning, for det virker ærligt talt også lidt useriøst på mig, når jeg fra virksomheder el. lign. modtager dokumenter, som er fyldt med tryk- og formuleringsfejl.
Og ud over den lille ekstra sjat penge, synes jeg, det er hyggeligt engang imellem lige at komme væk fra larmen og rode med det. Alle vinder. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor folk render rundt og filmer den slags i stedet for at komme i sikkerhed, men det er åbenbart enormt vigtigt at kunne dokumentere, at man befandt sig på stedet. Kors i hytten...
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor folk render rundt og filmer den slags i stedet for at komme i sikkerhed, men det er åbenbart enormt vigtigt at kunne dokumentere, at man befandt sig på stedet. Kors i hytten...
Havde terroristerne været rigtigt bestialske havde de sprunget bombe nr 2 i menneskemængden. Når disse ting sker er det en god idé bare at komme væk.
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6851 Stanleys_Odyssey 15 år siden
De er kanon, har en selv fra Dahls.. Man sidder dog så behageligt at der er fare for at døse hen...
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6852 filmz-Myrepip 15 år siden
" .... han gik igennem nået ..."
Geeesus H. Christ der er ikke noget at sige til, det går af helvede til med stavning i kongeriget :(
0/6
#6853 misuma 15 år siden
Så skulle du bare læse de skriblerier som kommer fra børnehavelærerens tastatur når vi checker forældreintraen.
#6854 evermind 15 år siden
Og ud over den lille ekstra sjat penge, synes jeg, det er hyggeligt engang imellem lige at komme væk fra larmen og rode med det. Alle vinder. :)
#6855 misuma 15 år siden
#6856 I.F.F. 15 år siden
#6857 Highland Park 15 år siden
#6858 MOVIE1000 15 år siden
#6859 Stanleys_Odyssey 15 år siden
Havde terroristerne været rigtigt bestialske havde de sprunget bombe nr 2 i menneskemængden. Når disse ting sker er det en god idé bare at komme væk.
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6860 nakalay 15 år siden
Stavning er ikke meget bevendt, hvis man alligevel ikke er i stand til at sammenkæde ord til egentlige sætninger. ;)