Gravatar

#6871 Antlion 15 år siden

Aktivisterne der udførte DDoS-angreb mod Amazon's servere, således de europæiske hjemmesider gik offline. Det er virkelig usmageligt, at disse mennesker angriber en detailhandler, som millioner af mennesker verden over køber varer fra. Specielt i juletiden.

0/6!
Gravatar

#6872 chronaden 15 år siden

Så kan Amazon lære ikke at fjerne wikileaks fra deres host cloud!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#6873 filmz-Myrepip 15 år siden

Min projektor pusher har lige beklaget sig over, at han har taget fejl af prisen mellem brillerne og emitteren og vil derfor lide et betydeligt tab på den handel, men en aftale er en aftale siger han. Så nu er fakturaen ved at blive skrevet og så er det "oppe over". Måske en hjemmegående (liggende) jul, ikke bliver så slem alligevel.

6/6
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6874 Bony 15 år siden

Drool.. Lucky bastard. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6875 MuManden 15 år siden

6/6 til Myrepip.
Bare det var mig...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6876 PredatorX 15 år siden

Gi'r du en smagsprøve?

Jeg skal lige ud at sammenligne med mit eget sprit nye set-up... Ved ikke om det er en god ide dog hehehe... Misundelse er sådan en grim ting, but you live and learn:)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6877 NightHawk 15 år siden

Har haft en super hyggelig dag i dag. :)

Først var jeg, i selskab med mine forældre og min lillesøster, inde i Emperial og se It's a Wonderful Life, hvilket var en af de bedste biografoplevelser, jeg har haft i lang tid.

Et ganske fornøjelig oplæg af Kim Skotte som en lille indledning, og herefter stod den så på ris a'la mande og kaffe, mens James Stewart foldede sig ud på det store lærred. Det var helt surrealistisk men mega fedt, og jeg fik flere gange undervejs både gåsehud og en tåre i øjenkrogen, selv om jeg har set filmen utallige gange efterhånden.

Så var det hjem til min lillesøster bagefter og se optagelsen af Danmarks håndbold ladies mod Kroatien og det var sgu ligeledes en fornøjelse at se på. :)

6/6.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6878 filmz-Myrepip 15 år siden

#6876 Det gør jeg gerne. Jeg skal blot lige have ordnet ryggen og benene først. Der skulle gerne komme svar på MR scanning i dag. Læste lige en helsides artikel i dag i JP, om en mand, som for sent kom i behandling for smerter i ben pga. en diskusprolabs og fik varige lammelser, så nu sidder jeg og bliver mere nervøs end hvad godt er, fordi det går ned af bakke for hver uge :(

#6877 Vidunderlig oplevelse :) Der gad jeg godt have været med!
Gravatar

#6879 Thomsen 15 år siden

#6877 - Åh, det lyder dejligt. Vi droppede det igen, fordi vi havde glemt at hente vores oprindelige reservering, og der kun var to pladser tilbage på allerbagerste række - eller helt ude i en af siderne. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6880 filmz-Myrepip 15 år siden

Så er scannings resultatet kommet og jeg skal opereres mandag. Diskusprolabsen er ikke stor, men vokset en lille smule siden sidst. Man kan ikke garantere operationen har en effekt og der er altid en risiko ved kirurgi, men ... hvad fanden skal man ellers gøre.

6/6 og nervøsitet 0/6

Skriv ny kommentar: