Gravatar

#6881 gi-jones 15 år siden

Myrepip: Hey, i det mindste sker der da noget. Det er vel den operation du har håbet på hele tiden ikke?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6882 filmz-Myrepip 15 år siden

Jo det er det! Men når man så snakker med en kirurg og han hele tiden gør opmærksom på, at det kan være det ikke har effekt og der er risiko etc. så kommer der lidt skår i glæden :( Jeg er selvfølgelig meget glad og lykkelig, men jeg er sgu også ret nervøs.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6883 Thomsen 15 år siden

Godt at høre, at der endeligt sker noget, Flemming! Jeg kan godt forstå, at der kommer lidt skår i glæden, når kirurgen siger sådan. Men det er no også bare noget, de skal sige for at dække dem selv ind. Det skal nok gå godt. Vil krydse fingre for dig på mandag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6884 BN 15 år siden

Myrepip (6882) skrev:
Jo det er det! Men når man så snakker med en kirurg og han hele tiden gør opmærksom på, at det kan være det ikke har effekt og der er risiko etc. så kommer der lidt skår i glæden :( Jeg er selvfølgelig meget glad og lykkelig, men jeg er sgu også ret nervøs.

Hvis det på nogen måde kan være til opmuntring, så kan jeg da fortælle dig, at min bror blev opereret for to diskusprolapser for en del år siden, og selvom der adskillige måneder efter stadig var smerter, fik han det alligevel forholdsvis bedre efter operationen, og idag er han helt smertefri.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6885 filmz-Myrepip 15 år siden

Tak skal I have. Ja jeg har også et par stykker i omgangskredsen, som har været under kniven og det er også gået godt, så jeg prøver og fokusere på det gode :)
Gravatar

#6886 dyg 15 år siden

@Myrepip - Fedt, at der endeligt sker noget! Krydser fingre for, at alt går glat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6887 filmz-Myrepip 15 år siden

Tak skal du ha'! :)
Gravatar

#6888 filmz-Myrepip 15 år siden

#6876 Hvad er dit setup? Min pusher har lige meddelt, at den havner hos leverandøren mandag!
Gravatar

#6889 misuma 15 år siden

Myrepip - Mit indtryk er, at du tager situationen rimelig cool. Det er beundringsværdigt og måske kan jeg lære lidt af dig da jeg for tiden råpyller over en potentiel visdomstand som skal opereres væk.

Så kom Inception i kuffert 6/6

Lige for tiden orker jeg ikke en kollega som ugeligt fortæller lystigt at hun har ondt i ryggen, hovede eller har kvalme. Jeg føler mig som en skid 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6890 filmz-Myrepip 15 år siden

#6889 Jeg tror nu ikke jeg er særlig cool, holder det det nok bare på afstand "indeni" :) Mht. visdomstand så fik jeg en hevet ud i Malmø, jeg mærkede intet og pludselig stod han med den og jeg sagde "er den ude?". Så det behøver absolut ikke være noget særligt. Kan anbefale

Michael Hellstrand, stor klinik, effektiv, god service, alt er nyt og der er ingen spildtid. Bedst af alt, det er dæleme billigt!

Skriv ny kommentar: