At den ost man hældte på pizzaen (hjemmelavet pizza) viste sig at være muggen... 0/6 - selvom det lykkedes os at pille det meste af, havde den en ubehagelig bi-smag. Så jeg måtte nøjes med et stykke af kærestens pizza.
#7002 jeg behøver vidst slet ikke at brokke mig nu :D jeg fik også pizza, men osten var lidt gummi agtig at spise, men det er ingenting i forhold til det du har været udsat for, men en skam at pizzaen blev ødelagt af det mugne ost :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
At den ost man hældte på pizzaen (hjemmelavet pizza) viste sig at være muggen... 0/6 - selvom det lykkedes os at pille det meste af, havde den en ubehagelig bi-smag. Så jeg måtte nøjes med et stykke af kærestens pizza.
Er det ikke bare ligesom gorgozola.. Nu ældre nu bedre :) ?
Spil der gemmer automatisk i et spil, når man næsten er færdig med missionen, men ikke har meget liv tilbage, og når man dør, starter den der hvor man gemte sidst og med det liv den gemte. 0/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#7001 Brodersalsa 15 år siden
Jeg havde mig en hyggelig stund mens jeg gjorde det, men nu skal jeg vente en evighed før jeg kan gøre det igen. Øv!
#7002 tiany 15 år siden
- selvom det lykkedes os at pille det meste af, havde den en ubehagelig bi-smag. Så jeg måtte nøjes med et stykke af kærestens pizza.
#7003 MOVIE1000 15 år siden
#7004 knipsknips 15 år siden
Er det ikke bare ligesom gorgozola.. Nu ældre nu bedre :) ?
#7005 tiany 15 år siden
Tro mig - nej det er ikke som gorgonzola... får det stadig dårligt af at tænke på smagen :/
#7006 dyg 15 år siden
#7007 Kruse 15 år siden
6/6
#7008 mr gaijin 15 år siden
5/6
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1832950041/
Jeg håber, at filmen kan leve op til det. I så fald ligner det den sjoveste film næste år.
#7009 MOVIE1000 15 år siden
#7010 Kruse 15 år siden