Gravatar

#7071 knipsknips 15 år siden

Sindsygt stærke jalapenos i min sandwich 5/6
Gravatar

#7072 Collateral 15 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7073 Batsy 15 år siden

Det kan godt være Jack Black er overvuderet, men syndes nu filmen og deres musik for ens humør op og man jammer selv til sangene.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7074 misuma 15 år siden

At jeg er kvalmende mæt lige nu 0/6 Pokkers studenterbrød!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7075 Babo Rises 15 år siden

Fed kamp mellem Arsenal og City 5/6
Gravatar

#7076 Kruse 15 år siden

#7075: Bare ærgeligt at City spiller så defensivt, og udelukkende går efter 0-0.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7077 Babo Rises 15 år siden

Kruse (7076) skrev:
#7075: Bare ærgeligt at City spiller så defensivt, og udelukkende går efter 0-0.

Ift. deres materiale, ja så er det trist og de burde spille mere fremadrettet, men sådan er det med den slags styrmand, de har som træner :-) Håber dog Arsenal vinder i år da de spiller flottest bold i England..
Gravatar

#7078 davenport 15 år siden

Tidligt i seng 0/6
Jeg er et nat-menneske, og elsker tiden mellem 23-03, hvor ingen ringer, ingen lægger onde breve i postkassen, der er stille, filmene taler for sig selv, ingen kræver noget af mig, ro... Men det går da nok.. Kan bare ikke sove så tidligt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7079 Kruse 15 år siden

Babo Rises (7077) skrev:
Ift. deres materiale, ja så er det trist og de burde spille mere fremadrettet, men sådan er det med den slags styrmand, de har som træner :-) Håber dog Arsenal vinder i år da de spiller flottest bold i England..

Vi må da næsten håbe på City's vegne at de begynder at spille med to angribere, hvis de køber Dzeko som rygterne siger. Det ville i hvert fald være vanvittigt at kun spille med en angriber, når ens angribere hedder Tevez, Balotelli, Adebayor, Dzeko, Roque Santa Cruz.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7080 Babo Rises 15 år siden

Det ville være spildt af godt talent :-) Adebayor, er han ikke på vej til Juve?

Skriv ny kommentar: