#7075: Bare ærgeligt at City spiller så defensivt, og udelukkende går efter 0-0.
Ift. deres materiale, ja så er det trist og de burde spille mere fremadrettet, men sådan er det med den slags styrmand, de har som træner :-) Håber dog Arsenal vinder i år da de spiller flottest bold i England..
Tidligt i seng 0/6 Jeg er et nat-menneske, og elsker tiden mellem 23-03, hvor ingen ringer, ingen lægger onde breve i postkassen, der er stille, filmene taler for sig selv, ingen kræver noget af mig, ro... Men det går da nok.. Kan bare ikke sove så tidligt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ift. deres materiale, ja så er det trist og de burde spille mere fremadrettet, men sådan er det med den slags styrmand, de har som træner :-) Håber dog Arsenal vinder i år da de spiller flottest bold i England..
Vi må da næsten håbe på City's vegne at de begynder at spille med to angribere, hvis de køber Dzeko som rygterne siger. Det ville i hvert fald være vanvittigt at kun spille med en angriber, når ens angribere hedder Tevez, Balotelli, Adebayor, Dzeko, Roque Santa Cruz.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7071 knipsknips 15 år siden
#7072 Collateral 15 år siden
#7073 Batsy 15 år siden
#7074 misuma 15 år siden
#7075 Babo Rises 15 år siden
#7076 Kruse 15 år siden
#7077 Babo Rises 15 år siden
#7078 davenport 15 år siden
Jeg er et nat-menneske, og elsker tiden mellem 23-03, hvor ingen ringer, ingen lægger onde breve i postkassen, der er stille, filmene taler for sig selv, ingen kræver noget af mig, ro... Men det går da nok.. Kan bare ikke sove så tidligt...
#7079 Kruse 15 år siden
Vi må da næsten håbe på City's vegne at de begynder at spille med to angribere, hvis de køber Dzeko som rygterne siger. Det ville i hvert fald være vanvittigt at kun spille med en angriber, når ens angribere hedder Tevez, Balotelli, Adebayor, Dzeko, Roque Santa Cruz.
#7080 Babo Rises 15 år siden
Det ville være spildt af godt talent :-) Adebayor, er han ikke på vej til Juve?