Gravatar

#7081 Kruse 15 år siden

#7080: Det ser sådan ud. Han heller ikke andet end problemer. Jeg var glad for at Arsenal kom af med ham, og at vi fik 250 millioner kroner for ham kan jeg kun smile af :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7082 Babo Rises 15 år siden

Kruse (7081) skrev:
#7080: Det ser sådan ud. Han heller ikke andet end problemer. Jeg var glad for at Arsenal kom af med ham, og at vi fik 250 millioner kroner for ham kan jeg kun smile af :)

Det var også en god deal, og han passer også bedre i hænderne på mafiaen i Italien, som Ibrahimovic :-)
Gravatar

#7084 Babo Rises 15 år siden

Skeloboy (7083) skrev:
Fodboldtråd :)

En lyseslukker 1/6 :-)
Gravatar

#7085 Skeloboy 15 år siden

#7084 - hehe, det var bare lidt forebyggende...der må jo sådan set diskuteres alt her, men nogle emner har det bare med at løbe løbsk :)
Gravatar

#7086 Babo Rises 15 år siden

Skeloboy (7085) skrev:
#7084 - hehe, det var bare lidt forebyggende...der må jo sådan set diskuteres alt her, men nogle emner har det bare med at løbe løbsk :)

så skidt da - alt for dig :-)
Gravatar

#7087 frankdrebin 15 år siden

Kanye West' nye album 5/6

Faktisk et ganske udemærket album, selvom det normalt ikke er min stil.. Med denne udgivelse håber jeg at han igen tropper op til årets Roskilde Festival. Sidst han var der var kanon fed!
Gravatar

#7088 misuma 15 år siden

davenport (7078) skrev:
Tidligt i seng 0/6

hvor ingen ringer, ingen lægger onde breve i postkassen, der er stille, filmene taler for sig selv, ingen kræver noget af mig, ro...

Jeg kan følge dig 100 %, har det på samme måde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7089 Wangsgaard 15 år siden

At mit projekt ikke skriver sig selv -6/6
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7090 wimmie 15 år siden

At jeg har 4 dages weekend nu 6/6

At jeg skal møde kl 8 om morgenen i næste uge 1/6 (hader at stå tidligt op men det bliver da interessant nok at prøve at være "normal" i en uge ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: