#7080: Det ser sådan ud. Han heller ikke andet end problemer. Jeg var glad for at Arsenal kom af med ham, og at vi fik 250 millioner kroner for ham kan jeg kun smile af :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7080: Det ser sådan ud. Han heller ikke andet end problemer. Jeg var glad for at Arsenal kom af med ham, og at vi fik 250 millioner kroner for ham kan jeg kun smile af :)
Det var også en god deal, og han passer også bedre i hænderne på mafiaen i Italien, som Ibrahimovic :-)
Faktisk et ganske udemærket album, selvom det normalt ikke er min stil.. Med denne udgivelse håber jeg at han igen tropper op til årets Roskilde Festival. Sidst han var der var kanon fed!
#7081 Kruse 15 år siden
#7082 Babo Rises 15 år siden
Det var også en god deal, og han passer også bedre i hænderne på mafiaen i Italien, som Ibrahimovic :-)
#7083 Skeloboy 15 år siden
#7084 Babo Rises 15 år siden
En lyseslukker 1/6 :-)
#7085 Skeloboy 15 år siden
#7086 Babo Rises 15 år siden
så skidt da - alt for dig :-)
#7087 frankdrebin 15 år siden
Faktisk et ganske udemærket album, selvom det normalt ikke er min stil.. Med denne udgivelse håber jeg at han igen tropper op til årets Roskilde Festival. Sidst han var der var kanon fed!
#7088 misuma 15 år siden
Jeg kan følge dig 100 %, har det på samme måde.
#7089 Wangsgaard 15 år siden
#7090 wimmie 15 år siden
At jeg skal møde kl 8 om morgenen i næste uge 1/6 (hader at stå tidligt op men det bliver da interessant nok at prøve at være "normal" i en uge ;)