Den nar af en instruktør, som jeg arbejder sammen med til afgangsprojektet - 2/6
Det går nogenlunde når han faktisk koncentrere sig om at lave filmen, men dagen i dag er gået med at jeg, som er tonemester, har brugt hele dagen på at skaffe skuespillere til casting og det eneste han har at sige til mig er lort efter lort. Hvis det forsætter sådan kan han kraftedeme stikke hans film op hvor solen ikke skinner og selv skaffe skuespillerne, som ikke er mit fucking job. Der skal godt nok andre boller på suppen ellers bliver jeg sgu nødt til at banke noget fornuft ind i hovedet på ham, for det her gider jeg ikke at være med til. Sådan er det! Man skal fandeme ikke sidde og snakke lort om ens medarbejdere, det holder bare ikke.
at jeg har fundet en løsning på mit soround problem, 6/6 jeg var i el giganten for at høre om de havde et forslag han gav mig et kabel prøv det her, jeg tog betalte gik hjem og prøvede satte kabel og det virkede.:) :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1408 Det er fucking guld!!! Kort og koncist og med plottet i centrum! Spielberg har problemer med at finde noget originalt og umiddelbart er din idé bedre end det han har haft fingrene i, i nogle år!
at jeg har fundet en løsning på mit soround problem, 6/6 jeg var i el giganten for at høre om de havde et forslag han gav mig et kabel prøv det her, jeg tog betalte gik hjem og prøvede satte kabel og det virkede.:) :)
Hvad var det for et kabel? overvejer nemlig engang i det nye år efter min tandlæge regning er betalt at kigge efter en billig bluray afspiller.
Men min fladskræm er kun 26' har det nogen betydning.
#1416 tror ikke at fladskærmen har nogen betydning, men det skal jo være et HD. cablet hedder Digital Optical Audio Cable købte det for 195 i El giganten
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
HD? tror ikke det er et fuldt hadtv, men den har hdmi. HVilket jeg ikke kan få min dvdafspiller til, selv om den kan vises med hdmi kabel, kommer med en underlig fejlmeddelse på nogen af mine film.
#1419 JESUS CHRIST DET ER LANGT! Jeg tror lige jeg læser Krig Og Fred først, så skal jeg nok overveje, om jeg har brug for lidt lettere underholdning bagefter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1411 Bobby Singer 14 år siden
Det går nogenlunde når han faktisk koncentrere sig om at lave filmen, men dagen i dag er gået med at jeg, som er tonemester, har brugt hele dagen på at skaffe skuespillere til casting og det eneste han har at sige til mig er lort efter lort. Hvis det forsætter sådan kan han kraftedeme stikke hans film op hvor solen ikke skinner og selv skaffe skuespillerne, som ikke er mit fucking job. Der skal godt nok andre boller på suppen ellers bliver jeg sgu nødt til at banke noget fornuft ind i hovedet på ham, for det her gider jeg ikke at være med til. Sådan er det! Man skal fandeme ikke sidde og snakke lort om ens medarbejdere, det holder bare ikke.
Dagen i dag - 1/6
I det mindste er der weekend nu.
#1412 MOVIE1000 14 år siden
jeg var i el giganten for at høre om de havde et forslag han gav mig et kabel prøv det her, jeg tog betalte gik hjem og prøvede satte kabel og det virkede.:) :)
#1413 filmz-Bruce 14 år siden
5/6 så klø på!
#1412 Super :)
#1414 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1415 Batsy 14 år siden
1413# At det er bedere end spielbergs er jeg glad for :D
#1416 Wangsgaard 14 år siden
Hvad var det for et kabel? overvejer nemlig engang i det nye år efter min tandlæge regning er betalt at kigge efter en billig bluray afspiller.
Men min fladskræm er kun 26' har det nogen betydning.
Eksamens periode -100/6
#1417 MOVIE1000 14 år siden
cablet hedder Digital Optical Audio Cable købte det for 195 i El giganten
#1418 Wangsgaard 14 år siden
#1419 Highland Park 14 år siden
Det behøver du nu ikke:
http://filmz.dk/forum/tagwall/landet-surina-hisoir...
God fornøjelse. :)
#1420 Lord Beef Jerky 14 år siden