Er der nogle der gider opridse hvordan man fik den gamle side frem?
Gå ind på din imdb-konto ('account') og tryk på 'site preferences'. Her sætter du så et kryds i feltet ud for 'Show previous title and name page design (reference view)'.
PredatorX (7118) skrev:
Og endnu bedre, hvordan man slipper for de latterlige danske titler...
Find 'title display country' (altså stadig under 'site preferences') og vælg 'ORIGINAL' fra rullelisten.
... Så skulle dine (forståelige) sorger være forbi. ;-)
Gå ind på din imdb-konto ('account') og tryk på 'site preferences'. Her sætter du så et kryds i feltet ud for 'Show previous title and name page design (reference view)'.
PredatorX (7118) skrev:
Og endnu bedre, hvordan man slipper for de latterlige danske titler...
Find 'title display country' (altså stadig under 'site preferences') og vælg 'ORIGINAL' fra rullelisten.
Ahhh genialt, tak :) Du er hermed undskyldt dine uforståelige glæde for de nye SW... men kun for en tid hehe ;)
Men jeg vil føle mig meget stødt, hvis du i så meget som to sekunder undlader at svine de nye SW! For hvad i alverden skulle jeg så skrive om imens? Du ved nok, at ifølge rygtet handler 99,9 procent af alle mine indlæg om Star Wars. ;-)
Men jeg vil føle mig meget stødt, hvis du i så meget som to sekunder undlader at svine de nye SW! For hvad i alverden skulle jeg så skrive om imens? Du ved nok, at ifølge rygtet handler 99,9 procent af alle mine indlæg om Star Wars. ;-)
Hahaha ja det kan der være noget om :) Jeg skal prøve at lade være at skuffe næste gang emnet dukker op hehe
Weebs> Men du bor jo helt oppe i det mørke Nordjylland...
Dyg> Nåja, hvis man evt. lavede et lille Filmz-arrangement med en biotur og evt. noget film/mad-hygge bagefter, så tog jeg gerne til Århus. Der er da flere fra den egn...? Kom frisk folkens :D Weebs kunne jo tage toget sydpå også ;)
Wangsgaard> Arh....KBH ligefrem? :/ Nåja, det samme gælder vel den side - jeg tog gerne afsted for noget heldags-hygge (ligesom jeg gerne tager til Ringsted for Z-dag), så hvis nogen ligger plads til efter en biotur, så tropper jeg gerne op.
Det gælder mere eller mindre hele landet (Bornholm og andre ikke-brofaste øer undtaget) ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#7121 BN 15 år siden
#7122 Wangsgaard 15 år siden
Ja hvis du kommer til kbh :P
#7123 PredatorX 15 år siden
Ahhh genialt, tak :) Du er hermed undskyldt dine uforståelige glæde for de nye SW... men kun for en tid hehe ;)
#7124 BN 15 år siden
Velbekomme. :-)
#7125 PredatorX 15 år siden
Hahaha ja det kan der være noget om :) Jeg skal prøve at lade være at skuffe næste gang emnet dukker op hehe
#7126 wimmie 15 år siden
Dyg> Nåja, hvis man evt. lavede et lille Filmz-arrangement med en biotur og evt. noget film/mad-hygge bagefter, så tog jeg gerne til Århus. Der er da flere fra den egn...? Kom frisk folkens :D
Weebs kunne jo tage toget sydpå også ;)
Wangsgaard> Arh....KBH ligefrem? :/
Nåja, det samme gælder vel den side - jeg tog gerne afsted for noget heldags-hygge (ligesom jeg gerne tager til Ringsted for Z-dag), så hvis nogen ligger plads til efter en biotur, så tropper jeg gerne op.
Det gælder mere eller mindre hele landet (Bornholm og andre ikke-brofaste øer undtaget) ;)
#7127 dyg 15 år siden
#7128 Kruse 15 år siden
#7129 wimmie 15 år siden
Synes også at Misuma snakkede om at holde noget i Fredericia i februar....?
#7130 misuma 15 år siden
Jeg er stadig frisk, men det skal dog lige koordineres med svigermor da jeg smider unger og kæreste ned til hende, her tænker jeg dato osv.
Men vær' advaret...jeg har en 46" fladskærm og bluray, men ellers intet fancy på nogen måde, bare så I ved det.