Ved ikke helt hvad forventningerne er - bare en hyggelig aften med fellow-filmzere :) Mad udefra er fint - det er næsten træls at skulle stå og bikse noget sammen om aftenen - med mindre du har et stort køkken og vi alle hjælper til :p
Jeg kan da sige at når vi har holdt Z-dag har folk taget de snacks og drikkevarer med de gerne vil guffe/drikke og så er der blevet bestilt pizza når den "rigtige" sult indfinder sig - det har virket fint.
Jeg tror jeg har spurgt før, men jeg kan ikke lige huske... hvor i Fredericia er det du holder til?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg kan da sige at når vi har holdt Z-dag har folk taget de snacks og drikkevarer med de gerne vil guffe/drikke og så er der blevet bestilt pizza når den "rigtige" sult indfinder sig - det har virket fint.
Perfekt scenarie Ü
Jeg bor på Havepladsvej. Hvis man kommer fra banegården og går op ad Indre Ringvej fra Netto af, kommer Havepladsvej to minutter efter....for de uindviet Ü
#7131 Wangsgaard 15 år siden
Mit elektronik er heller ikke så fancy så det går nok :)
#7132 Kruse 15 år siden
#7133 dyg 15 år siden
#7134 misuma 15 år siden
Lørdag den 5. eller 19. feb?
#7135 wimmie 15 år siden
Jeg kan vist begge dage :)
#7136 misuma 15 år siden
Jeg skal lige høre, hvad er jeres forventninger/erfaringer med sådan en hyggedag/aften.
Hvornår på dagen starter vi, hvad med mad/snacks osv? Jeg forestiller mig, at holde det lidt lowkey...ta'r den som dagen kommer, måske mad udefra?
#7137 wimmie 15 år siden
Ved ikke helt hvad forventningerne er - bare en hyggelig aften med fellow-filmzere :)
Mad udefra er fint - det er næsten træls at skulle stå og bikse noget sammen om aftenen - med mindre du har et stort køkken og vi alle hjælper til :p
Jeg tror jeg har spurgt før, men jeg kan ikke lige huske... hvor i Fredericia er det du holder til?
#7138 misuma 15 år siden
Perfekt scenarie Ü
Jeg bor på Havepladsvej. Hvis man kommer fra banegården og går op ad Indre Ringvej fra Netto af, kommer Havepladsvej to minutter efter....for de uindviet Ü
#7139 Bony 15 år siden
\ö/ .oO(Yay!!)
#7140 misuma 15 år siden
http://movies.ign.com/articles/114/1143082p1.html