misuma: Sæt en dato og lav en tråd. Jeg er klar begge dage, men generelt har det til tendens til at blive noget fnidder hvis alle skal have noget at sige. Tror hellere du skal sige en dag og så må de kommer de kan/tør. Vi kan altid lægge programmet senere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#7147 FEDT! Vil rigtig gerne komme, men ellers kunne du lave en doddle så folk kunne stemme, hvis nu de fleste kan d. 5, men elllers er det fint med mig :)
Jeg har en tilståelse...jeg har lige googlet "doodle". Man I feel old :P
Både wimmie, gi-jones og dig kan den 19. feb, ellers har der ikke været de store reaktioner endnu. Jeg tror bare jeg holder fast ved denne dato og så må folk hoppe på vognen hvis de kan og har lyst. Cool? Ü
#7141 Batsy 15 år siden
#7142 PredatorX 15 år siden
Nu har jeg intet imod homoseksuelle, men lige homoseksuelle hobitter freaker mig altså lidt ud... So I say nay.
#7143 misuma 15 år siden
#7144 gi-jones 15 år siden
#7145 Åkepool 15 år siden
#7146 Wangsgaard 15 år siden
#7147 misuma 15 år siden
#7148 Wangsgaard 15 år siden
#7149 misuma 15 år siden
Både wimmie, gi-jones og dig kan den 19. feb, ellers har der ikke været de store reaktioner endnu. Jeg tror bare jeg holder fast ved denne dato og så må folk hoppe på vognen hvis de kan og har lyst. Cool? Ü
#7150 Wangsgaard 15 år siden
Du vil opdage at ikke alle kender til doodle, men det er genialt og bruger det tit i skolen hvis der skal holdes møder eller lign.
Jeg skriver d. 19 i kalenderen :D