Jeg havde min ugelige aftale med en kammerat om mad, gys og guf, men orkede det bare ikke lige i dag pga træthed, men orkede skisme heller ikke at aflyse....gudskelov ringede han selv og aflyste. Yeah...jeg skal SÅ meget tidlig i seng i dag og bare sumpe. 6/6
Jeg har en profil på Pokernet.dk, men primært pga. deres gode rakeback-aftaler. Deres forum er jeg ikke specielt aktiv på, og tror faktisk kun, at jeg har 2-3 indlæg derinde.
Med 30 % rakeback og forøgelse af min bankroll på 40-50 % pr. måned, er det en ret profitabel hobby. Så jeg mener selv, at jeg er en god pokerspiller.
Alle, amatører såvel som professionelle, kender bare følelsen af at tabe til en ekstrem dårlig spiller. Selvfølgelig tjener man pengene ind igen, men når en tumpe i pre-flop går all-in på €50 med J6s, bliver man virkelig frustreret, når man taber med AA til flush.
Hehe, ja, jeg så godt din enlige tråd om film i det nye år. Da jeg så, hvor mange film af østeuropæiske instruktører, som vedkommende glædede sig til, regnede jeg mig frem til, at det kun kunne være dig. :P
Hvor lang tid har du spillet i? Jeg kan næsten regne ud, at det ikke kan være alt for længe, siden du forøger din bankroll fast hvert måned. Dette er mere eller mindre en umulighed, grundet de store swings. Jeg har tidligere spillet en del, men her på det sidste, har jeg ikke rigtig haft tid til det. Jeg spiller dog primært cash NL100 (NL50 efter jeg hev meget af min konto ud). Jeg spillede mig op fra ingenting (intet indskud) til at have tjent
30.000 kr
på max 1,5 år (hvor jeg i store perioder slet ikke spillede). I øjeblikket spiller jeg på Eurobet med 40% rakeback, dog overvejer jeg at skifte til et sted med en bedre deal. Men det er lang tid siden, jeg rigtigt har spillet.
Jeg har spillet on/off i et par år. Dette har også været primært cash games (oftest NL50), så det har på ingen måde været høje stakes.
Foeller (7179) skrev:
Jeg kan næsten regne ud, at det ikke kan være alt for længe, siden du forøger din bankroll fast hvert måned. Dette er mere eller mindre en umulighed, grundet de store swings.
Det var også noget vrøvl, jeg skrev. De sidste par måneder har jeg "eksperimenteret" med Cooler/DoN spil (udelukkende 5€+0.5 og 10€+1), således min bankroll har holdt sig eksponentielt stabilt. Størstedelen af mit rake kommer derfor fra SnG, næsten intet fra cash games. Det er lidt kedeligt, men profitabelt.
#7171 Thomsen 15 år siden
Yes! Svampebob ftw!
(Min 9-årige niece er også stået af på Svampebob og ryster bare på hovedet af mig, når jeg begynder at nynne temamelodien)
#7172 Batsy 15 år siden
men jeg fortrækker Batman The animated series ftw!, bedste tegneserie ever!
#7173 misuma 15 år siden
#7174 Antlion 15 år siden
#7175 MMB 15 år siden
Så godt du oprettede en profil på Pokernet. Kan du finde ud af det?
#7176 Antlion 15 år siden
Jeg har en profil på Pokernet.dk, men primært pga. deres gode rakeback-aftaler. Deres forum er jeg ikke specielt aktiv på, og tror faktisk kun, at jeg har 2-3 indlæg derinde.
Med 30 % rakeback og forøgelse af min bankroll på 40-50 % pr. måned, er det en ret profitabel hobby. Så jeg mener selv, at jeg er en god pokerspiller.
Alle, amatører såvel som professionelle, kender bare følelsen af at tabe til en ekstrem dårlig spiller. Selvfølgelig tjener man pengene ind igen, men når en tumpe i pre-flop går all-in på €50 med J6s, bliver man virkelig frustreret, når man taber med AA til flush.
#7177 Åkepool 15 år siden
http://blastr.com/2011/01/will-charlize-theron-kic...
#7178 Antlion 15 år siden
Spiller du meget da? I så fald, hvor og hvilke limits?
#7179 MMB 15 år siden
Hehe, ja, jeg så godt din enlige tråd om film i det nye år. Da jeg så, hvor mange film af østeuropæiske instruktører, som vedkommende glædede sig til, regnede jeg mig frem til, at det kun kunne være dig. :P
Hvor lang tid har du spillet i? Jeg kan næsten regne ud, at det ikke kan være alt for længe, siden du forøger din bankroll fast hvert måned. Dette er mere eller mindre en umulighed, grundet de store swings.
Jeg har tidligere spillet en del, men her på det sidste, har jeg ikke rigtig haft tid til det. Jeg spiller dog primært cash NL100 (NL50 efter jeg hev meget af min konto ud). Jeg spillede mig op fra ingenting (intet indskud) til at have tjent
#7180 Antlion 15 år siden
Jeg har spillet on/off i et par år. Dette har også været primært cash games (oftest NL50), så det har på ingen måde været høje stakes.
Det var også noget vrøvl, jeg skrev. De sidste par måneder har jeg "eksperimenteret" med Cooler/DoN spil (udelukkende 5€+0.5 og 10€+1), således min bankroll har holdt sig eksponentielt stabilt. Størstedelen af mit rake kommer derfor fra SnG, næsten intet fra cash games. Det er lidt kedeligt, men profitabelt.