Jeg synes godt nok DoN er indbegrebet af kedeligt. Tror ikke, jeg ville kunne holde ud at spille det mere end max 1 måned uden at gå fuldstændig død i det, men hvad sin smag. :P Hvilken side spiller du på? :)
#7183 Jo tak. Det sidste års tid af hendes liv er mere eller mindre gået med rejse til og fra Rigshospitalet og flere operationer end det burde være lovligt, og nu ser det ud til, det hele starter forfra.
På den positive front, bliver der bestilt billetter til Dubai i aften og en af de gode venner regner stærkt med at komme ned og besøge mig.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Ja, det var godt nok en både trist og irriterende besked at få. Jeg krydser fingre for at hele forløbet går som det skal, og sender de bedste tanker til dig og din mor, samt resten af din familie.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#7182: Vil da lige følge Wimmie og Nighthawks eksempel og sige øv. Jeg krydser fingre for at alt går som det skal, og at både du, din mor og resten af din familie ikke skal trækkes igennem et ligeså langt forløb igen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7181 MMB 15 år siden
Jeg synes godt nok DoN er indbegrebet af kedeligt. Tror ikke, jeg ville kunne holde ud at spille det mere end max 1 måned uden at gå fuldstændig død i det, men hvad sin smag. :P Hvilken side spiller du på? :)
#7182 neran 15 år siden
#7183 wimmie 15 år siden
#7184 neran 15 år siden
På den positive front, bliver der bestilt billetter til Dubai i aften og en af de gode venner regner stærkt med at komme ned og besøge mig.
#7185 NightHawk 15 år siden
Ja, det var godt nok en både trist og irriterende besked at få. Jeg krydser fingre for at hele forløbet går som det skal, og sender de bedste tanker til dig og din mor, samt resten af din familie.
#7186 Collateral 15 år siden
#7187 misuma 15 år siden
Jeg håber på det bedste for din mor Ü
#7188 Thomsen 15 år siden
#7189 neran 15 år siden
#7190 evermind 15 år siden