Gravatar

#7271 evermind 15 år siden

Takker, folks! I mangel af brains, kan en stribe saftige hjerter skam godt slæbe an! :)

Jeg har selv prøvet at finde anmeldelsen på deres hjemmeside, men den er tilsyneladende ikke blevet lagt op - men det er der vist flere af anmeldelserne fra weekendtillægget, der ikke er. Jeg har tænkt mig at scanne den ind og smide linket på bogens FB-side. Så kan jeg lige smide det her også ved samme lejlighed, hvis det er. :)

PS: Kan jeg tjene penge på at flashe røv??? Hm, hvad laver jeg så overhovedet i den SFO, som endda kræver, jeg beholder bukserne på, endda til en lavere timeløn! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7272 elwood 15 år siden

Tjaa hun gav Robbie Williams penge for og flashe sin bagdel, så jeg tænker den finte, kan du vel også snildt lave.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7273 evermind 15 år siden

Jeg har scannet den ind og lagt den på Fjæset - den burde kunne ses her. Kort, men fin. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7274 Waldca 15 år siden

Troede lige det var røven, du snakkede om.
Gravatar

#7275 evermind 15 år siden

Haha! :P
Gravatar

#7276 elwood 15 år siden

haha!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7277 misuma 15 år siden

Jeg brugte en evighed på at hente en trial af Adobe Illustrator....troede jeg. Den figurerer ingen steder, gah. 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7278 Åkepool 15 år siden

evermind (7273) skrev:
Jeg har scannet den ind og lagt den på Fjæset - den burde kunne ses her. Kort, men fin. :)

Hmm, den skal da helt sikkert læses i en nær fremtid :)

Tillykke med de 4 hjerter :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7279 misuma 15 år siden

Troede lige jeg skulle nyde koldskål fra Arla og så er den mindst holdbar til i dag - Ja, det er nok for mig til ikke at kunne nyde den, grmpf!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7280 evermind 15 år siden

Åkepool (7278) skrev:
Hmm, den skal da helt sikkert læses i en nær fremtid :)

Tillykke med de 4 hjerter :)

Det lyder godt. Den er måske ikke nogen T2, men der er nu rigeligt med action alligevel. ;)

Og tak! :)

Skriv ny kommentar: