Takker, folks! I mangel af brains, kan en stribe saftige hjerter skam godt slæbe an! :)
Jeg har selv prøvet at finde anmeldelsen på deres hjemmeside, men den er tilsyneladende ikke blevet lagt op - men det er der vist flere af anmeldelserne fra weekendtillægget, der ikke er. Jeg har tænkt mig at scanne den ind og smide linket på bogens FB-side. Så kan jeg lige smide det her også ved samme lejlighed, hvis det er. :)
PS: Kan jeg tjene penge på at flashe røv??? Hm, hvad laver jeg så overhovedet i den SFO, som endda kræver, jeg beholder bukserne på, endda til en lavere timeløn! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#7271 evermind 15 år siden
Jeg har selv prøvet at finde anmeldelsen på deres hjemmeside, men den er tilsyneladende ikke blevet lagt op - men det er der vist flere af anmeldelserne fra weekendtillægget, der ikke er. Jeg har tænkt mig at scanne den ind og smide linket på bogens FB-side. Så kan jeg lige smide det her også ved samme lejlighed, hvis det er. :)
PS: Kan jeg tjene penge på at flashe røv??? Hm, hvad laver jeg så overhovedet i den SFO, som endda kræver, jeg beholder bukserne på, endda til en lavere timeløn! :O
#7272 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7273 evermind 15 år siden
#7274 Waldca 15 år siden
Troede lige det var røven, du snakkede om.
#7275 evermind 15 år siden
#7276 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7277 misuma 15 år siden
#7278 Åkepool 15 år siden
Hmm, den skal da helt sikkert læses i en nær fremtid :)
Tillykke med de 4 hjerter :)
#7279 misuma 15 år siden
#7280 evermind 15 år siden
Det lyder godt. Den er måske ikke nogen T2, men der er nu rigeligt med action alligevel. ;)
Og tak! :)