Gravatar

#7261 misuma 15 år siden

X-Factor er 99 % bull....nu ved jeg hvorfor jeg ikke plejer at se det...1/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7262 misuma 15 år siden

Plakat til filmen Hobo With A Shotgun:

http://movies.ign.com/articles/114/1144186p1.html

Filmen skal nok ses med et glimt i øjet, men gode gamle Rutger Hauer skal nok leverer varen....håber jeg. Får helt lyst til at se Blindt Raseri/Blind Fury.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7263 Batsy 15 år siden

7261# Jeg ser kun, hvor de er til addtion da der er så sjove episoder af og til, men ellers er programmet yt og kedeligt 1/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7264 MOVIE1000 15 år siden

Her den anden dag varr jeg aldrig blevet så fornærmet før, en lille dreng som jeg går til CS med inde på ungdomsskolen, kom hen til mig og sagde "nu ved jeg hvor jeg har set dig før, det var dig som var med i x-factor" :O WTF, jeg går udfra at efter mit ansigts udtryk at han flygtede hjem inden jeg virkelig fattede hvad det var han stod og anklagede mig for.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7265 Bobby Singer 15 år siden

#7264 Men var det så dig fra x-factor?
Idjit
Gravatar

#7266 Highland Park 15 år siden

#7264: Var der ikke noget med, at du for en måneds tid medvirkede i et tv-indslag, hvor du stod og sang i en butik? Måske han har set det. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7267 evermind 15 år siden

At min bog nu er blevet anmeldt i selveste Politiken: 6/6

At den fik 4 hjerter: 4/6

:)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7268 Batsy 15 år siden

7267# Tilykke med sejren/ stjernerne.. hjerterne whatever d: or is it brainzzzz ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7269 MMB 15 år siden

Stort tillykke! Jeg kan dog ikke finde anmeldelsen på deres hjemmeside. Har du et link? :)
Gravatar

#7270 elwood 15 år siden

Så mangler den bare og komme i smagsdommerne, og ind til God Aften Danmark, hvor du kan flashe din bagdel for 10/20 pund foran Michélle Bellaiche.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: