#7384 Det er konstateret ved en ny MR scanning efter komplikationer, at jeg ikke skal opereres igen. Det er gået fremad i en uge nu. De sidste to dage har jeg gået 7.5 km om dagen. Er helt udkørt, efter sådan en tur, men det er ren ømhed. Starter på job i uge 8 og koncentrerer mig om at få trænet muskler op igen. Jeg er ved at blive helt smertefri og det er nok umuligt at forklare, hvor meget det betyder efter 19 måneder med konstant ondt i ryggen.
Tillykke med bedringen, Bruce! Det går heldigvis den rigtige vej, kan jeg høre. :-) ... Så skal der lyde et 'fortsat god bedring' herfra.
Ifølge min kirurg var jeg ca. 3 uger fra at blive lam i højre ben. Men heldigvis havde jeg en sundhedsforsikring.
#7378 held og lykke, må man spørger hvad der er galt?
Glad for du spurgte ellers havde jeg skisme gjort det.
Da jeg var yngre blev jeg opereret og i den forbindelse opdagede lægerne, at jeg havde et lille hul i hjertet som ikke betød det store, men det skulle holdes øje med....hvilket af mærkelige årsager bare aldrig blev gjort. De sidste par år har jeg oplevet en del brystsmerter i venstre side og får ofte lidt paranoia i de situationer...håber bare det' pga lidt stress.
#7394 Tak skal du have BN. Ser i den grad også frem til at vende tilbage til livet. Bare de sidste par dages gåture har været en oplevelse :) Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget og en sådan oplevelse sætter en masse tanker i gang og får en til at værdsætte "almindelighederne" i livet i langt højere grad, som man ofte tager som en selvfølge.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
De sidste par år har jeg oplevet en del brystsmerter i venstre side og får ofte lidt paranoia i de situationer...håber bare det' pga lidt stress.
Det lyder ihvertfald som stress. For 1-1½ år siden havde jeg et job, hvor jeg fik så lidt søvn gennem en måneds tid, at jeg konstant gik rundt med brystsmerter i venstre side, foruden en hovedpine der heller aldrig fortog sig i denne periode. Det var et alarmsignal, og det er man nødt til at reagere på. For mit vedkommende var et jobskifte nødvendigt, og det endte det også med.
#7391 TheEnd 15 år siden
Naah, det ved jeg nu ikke. Det kunne være sjovt at se Nadal og Federer i finalen
#7392 tiany 15 år siden
Det har vi set før, lad os se noget nyt :P
#7393 TheEnd 15 år siden
Det rigtigt ja :) Men deres indbyrdes kampe er altid så underholdende.
#7394 BN 15 år siden
Tillykke med bedringen, Bruce! Det går heldigvis den rigtige vej, kan jeg høre. :-) ... Så skal der lyde et 'fortsat god bedring' herfra.
Pyha .....
#7395 Skeloboy 15 år siden
Han stod ellers til at være forsvarende mester af alle 4 Grand Slams samt OL
#7396 Babo Rises 15 år siden
Men han røg ud :-)
Kan du ikke bare være enig med mig i én ting.. Federer er gud :)
#7397 misuma 15 år siden
Glad for du spurgte ellers havde jeg skisme gjort det.
Da jeg var yngre blev jeg opereret og i den forbindelse opdagede lægerne, at jeg havde et lille hul i hjertet som ikke betød det store, men det skulle holdes øje med....hvilket af mærkelige årsager bare aldrig blev gjort. De sidste par år har jeg oplevet en del brystsmerter i venstre side og får ofte lidt paranoia i de situationer...håber bare det' pga lidt stress.
#7398 Skeloboy 15 år siden
Jojo, det er han bestemt, men Nadal er bedre ;)
#7399 Bruce 15 år siden
#7400 BN 15 år siden
Det lyder ihvertfald som stress. For 1-1½ år siden havde jeg et job, hvor jeg fik så lidt søvn gennem en måneds tid, at jeg konstant gik rundt med brystsmerter i venstre side, foruden en hovedpine der heller aldrig fortog sig i denne periode. Det var et alarmsignal, og det er man nødt til at reagere på. For mit vedkommende var et jobskifte nødvendigt, og det endte det også med.