Gravatar

#7821 Batsy 15 år siden

Edward fra twilght der vinder over Blade i verdens mest sejeste vampyr :( 0/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7822 Babo Rises 15 år siden

Bruce (7820) skrev:
#7819 Super :)

Ja det er.. ærgerligt vi rykkede ned sidste år fra serie 1, men der var jeg heller ikke med. Fuck, man kan mærke man bliver ældre, og skader de er dermed længere :)
Gravatar

#7823 Bruce 15 år siden

#7822 Ja det kan jeg skrive under på :) Mine prioriteter har ændret sig fra lettere fanatisk med over 50 i kondital til at nyde at være mobil igen :) Men selvfølgelig er det kanon at kunne være med :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7824 Babo Rises 15 år siden

Bruce (7823) skrev:
Ja det kan jeg skrive under

Tror jeg på.. det er først her for knap 2 år siden jeg blev plaget af disse skader (har aldrig døjet med dem), samt et tennisalbue oveni som virkelig er træls, men var en tur forbi en god fysioterapeut, så mon ikke det snart hjælper, for jeg spiller også tennis om sommeren :)
Gravatar

#7825 Bruce 15 år siden

Hygger med vinterferie med den lille. Fået set To på Flugt, Kiss Kiss Bang Bang, Monsters Vs. Aliens, Ronin, Apollo 13 og Bram Stokers Dracula. Har et par gange i denne uge kokkereret med lammemørbrad rodfrugter bagt i fad og stegte svampe i rødvinssauce. Smager lækkert. I går var vi på Cafe Keyzer på Christianshavn og få deres "årets sandwich" fra 2004 med tun. I aften skal lillepigen have tunsteak og jeg skal have fundet en god dressing eller sauce til. Tror det bliver Heat i dag og så måske 2001.

6/6
Gravatar

#7826 Bruce 15 år siden

#7824 Tennis er en fed sport :) Håber på, at jeg kan begynde på romaskine igen, men det er nok ikke det bedste for ryggen.
Gravatar

#7827 Babo Rises 15 år siden

Bruce (7826) skrev:
Tennis er en fed sport

Jeps.. på grus, en herlig sommerdag, med en god modstander, ja så bliver det ikke bedre i min bog :)

Ja, romaskinen er nok ikke den bedste til ryg, i dit tilfælde... har du lavet et træningsprogram, så du kan komme igang med et eller andet?
Gravatar

#7828 Bruce 15 år siden

#7827 Har 12 fysiotimer tilbage. Jeg vil kunne lave en del af programmet hjemme. Men jeg ville gerne igang med løb igen. Men crosstrainer er desværre det bedste for min ryg og jeg synes det er en af de kedeligste træningsformer jeg kender. Jeg vil høre ved slutningen om jeg langsomt kan starte med 5 minutters roning om dagen og bygge op til 2 x 10 om dagen. Tidligere var det 10 km fem gange om ugen, men det var dengang.
Gravatar

#7829 mr gaijin 15 år siden

Bruce (7825) skrev:
"årets sandwich" fra 2004

En syv år gammel sandwich? Kravlede den selv ind i munden på jer?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7830 Bruce 15 år siden

#7829 Hehe ;)

Skriv ny kommentar: