Sammenligningen af Aranofsky og P&P finder jeg yderst overdrevet. Undertegnende elsker "The Red Shoes", og var også ganske begejstret for "Black Swan", men jeg kan altså ikke se lighederne udover en hommage eller to?
#7911 - Nej, men sammenligningen med Russ Meyer er da også lidt... far fetched. Finder det bare pudsigt at anmelderne fra The Guardian agerer advokater for de nominerede film for deres kvalitet - med undtagelse af "Black Swan", der skal belønnes med bedste film på bekostning af dens utilsigtede komik.
At Roskilde Festival har ændret på reglerne mht. medbragt alkohol på pladsen, 5/6.
Det var stadig bedre for 2 år siden, men det er et rigtig fint kompromis.
Før 2010 kunne man tage alt alkohol med, så længe det var i en plastikflaske eller pap, der ikke kunne lukkes. I 2010 måtte man intet tag med, og i 2011 må man tage en ½ liter med, som så gerne må lukkes(samt alle de tomme man vil, så man kan fylde op med vand).
#7911 Antlion 15 år siden
#7912 Michael Andersen 15 år siden
#7913 Bruce 15 år siden
#7911 Nej, de er vidt forskellige.
#7914 JannikAnd 15 år siden
#7915 Bruce 15 år siden
#7916 misuma 15 år siden
#7917 Notional 15 år siden
#7918 Muldgraver 15 år siden
Vil du uddybe din holdning? Jeg kunne godt lide filmen, så jeg forventer at finde din kritik interessant.
#7919 Skeloboy 15 år siden
Det var stadig bedre for 2 år siden, men det er et rigtig fint kompromis.
Før 2010 kunne man tage alt alkohol med, så længe det var i en plastikflaske eller pap, der ikke kunne lukkes. I 2010 måtte man intet tag med, og i 2011 må man tage en ½ liter med, som så gerne må lukkes(samt alle de tomme man vil, så man kan fylde op med vand).
#7920 Antlion 15 år siden