Gravatar

#7931 Babo Rises 15 år siden

Han er squ morsom. Ikke altid af de rigtige grunde, men ikke desto mindre :) Sarah synes jeg var forfærdelig med hendes dybe stemme, der får Bale's Batman til at blegne :) Patricia så lidt småfræk ud :)
Gravatar

#7932 Åkepool 15 år siden

Bruce (7930) skrev:
Sarah gjorde det overraskende godt!

Intet overraskende der. Hun er i mine øjne, dette års helt store oplevelse. Hun er langt fra den bedste sanger, men hendes udstråling og sceneoptræden sætter hende et stykke over de andre.

Dog synes jeg at fredagens bedste var Annelouise eller hvad hun hedder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7933 Babo Rises 15 år siden

Åkepool (7932) skrev:
Intet overraskende der. Hun er i mine øjne, dette års helt store oplevelse. Hun er langt fra den bedste sanger, men hendes udstråling og sceneoptræden sætter hende et stykke over de andre.

Dog synes jeg at fredagens bedste var Annelouise eller hvad hun hedder.

hvor er du vulgær :)
Gravatar

#7934 BN 15 år siden

Åkepool (7932) skrev:
fredagens bedste var Annelouise eller hvad hun hedder.

Helt enig. Hun er i det hele den deltager, der har den bedste sangstemme.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7935 MOVIE1000 15 år siden

Jeg synes først at det var igår at man endelig lod mærke til Annelouise med hendes stemme.
Patricia bryder jeg mig ikke så meget om, hun har en fantastisk stemme jah, men hun synger ikke ordene ordentlige, og det ender med at der bare komme lyde ud af munden på hende, ligesom første sæson af x-factor med Heidi.
Babou bryder jeg mig heller ikke så meget om, men hans version af De første kærester på månen var sgu imponerende.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7936 Antlion 15 år siden

Frit udvalg af én gratis film på MUBI - 6/6!
Gravatar

#7937 Batsy 15 år siden

Blive bannet over noget seriøst retarted på Halo reach 0/6

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7938 mr gaijin 15 år siden

#7936 Er det noget med, at man har adgang til MUBI via PS3?

Jeg har nemlig lige bestilt en sådan satan, så jeg kan skifte BD-region på min bærbare og se både A og B-udgivelser. Det ville være en stor bonus, hvis man kunne streame film fra den samme kasse.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7939 Highland Park 15 år siden

#7936: Frit? Der er da masser af film, vi danskere ikke har adgang til.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7940 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

Jeg har lige meldt mig ind i en lille klub. Jeg er en af dem som har set "Never Let Me Go," som overraskede positivt. En film om empati og om at vide at man blot er et forbrugerprodukt og så få det bedste ud af det.

Jeg vil dog ikke anbefale nogle personer at læse Roger Eberts anmeldelse, da den indeholder en del spoilers. Han opsummerer stort set hele filmen, hvilket han desværre har tendens til når han bliver helt vild betaget af en film.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: