At finde Holberg-Samfundets version af "Niels Klims underjordiske rejse" (1741, Ludvig Holberg), udgivet ved Broholm og Nystrøm i 1941. Denne version indeholder nemlig tegninger af Storm P., hvilke ikke blot er betagende, men også meget passende. 6/6!
Så fik vi, overaskende hurtigt, tilbudt en 4-værelses lejlighed til 5.249 kr om mdr. Det lyder billigt, måske en tand for billigt...jeg vil gerne væk fra huset, men gider ikke at stå i et køkken fra 1940'erne eller i den dur, nikset, njet, no way. Desuden ligger stedet længere væk fra skolen end vi ønsker. Hmm, tænke tænke.
GANSKE NORMALT?? Jøsses, hvor bor i dog henne!? Jeg bor vist i den forkerte del af landet! Her er det sjældent, at man finder lejelejligheder på 4 værelser i god stand til under 11-12.000. :(
Slog lige for sjov op i den lokale avis og den første 4-værelses lejlighed jeg fandt står til 8.900 pr. mdr. + 1.900 i acconto hver måned. Og så lyder det ikke engang som en super interessant bolig* og så er det leje - ikke engang eje. Haha, det er jo sindsygt.
* Læs: Højst sandsynligt noget gammelt lort.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8026 - tjo. Min storebror havde 110 kvm for 5500 kr i Odense...godt nok i en ghetto, men det er ret billigt, så længe det ikke er i nærheden af KBH :)
#8027 - jeg kender nogle der har samme størrelse lejlighed til samme pris lige i centrum af Odense (lige ved CafeBiografen), jeg tror jeg får et økonomisk kulturchok hvis jeg flytter til København.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#8027-8028 Så kan man reflektere over at det koster det samme at bo i Haderslev... hvilket jeg finder små-dyrt - Haderslev er ikke Odense C. Da jeg boede i Kolding gav vi knap 6000kr. for 80kvm (2½v) - det er bare en dyr by.
#8021 Antlion 15 år siden
#8022 misuma 15 år siden
#8023 Skeloboy 15 år siden
#8024 misuma 15 år siden
#8025 Highland Park 15 år siden
"Watch The Director's Cut Of The CYBORG Finale Now!"
#8026 Bony 15 år siden
Slog lige for sjov op i den lokale avis og den første 4-værelses lejlighed jeg fandt står til 8.900 pr. mdr. + 1.900 i acconto hver måned. Og så lyder det ikke engang som en super interessant bolig* og så er det leje - ikke engang eje. Haha, det er jo sindsygt.
* Læs: Højst sandsynligt noget gammelt lort.
#8027 Skeloboy 15 år siden
#8028 lagoni 15 år siden
#8029 tiany 15 år siden
#8027-8028
Så kan man reflektere over at det koster det samme at bo i Haderslev... hvilket jeg finder små-dyrt - Haderslev er ikke Odense C.
Da jeg boede i Kolding gav vi knap 6000kr. for 80kvm (2½v) - det er bare en dyr by.
Men så er det godt man er hus-ejer :)
#8030 Skeloboy 15 år siden