Gravatar

#8031 Bruce 15 år siden

Fabienne: I was looking at myself in the mirror.
Butch: Uh-huh?
Fabienne: I wish I had a pot.
Butch: You were lookin' in the mirror and you wish you had some pot?
Fabienne: A pot. A pot belly. Pot bellies are sexy.
Butch: Well you should be happy, 'cause you do.
Fabienne: Shut up, Fatso! I don't have a pot! I have a bit of a tummy, like Madonna when she did "Lucky Star," it's not the same thing.
Butch: I didn't realize there was a difference between a tummy and a pot belly.
Fabienne: The difference is huge.
Butch: You want me to have a pot?
Fabienne: No. Pot bellies make a man look either oafish, or like a gorilla. But on a woman, a pot belly is very sexy. The rest of you is normal. Normal face, normal legs, normal hips, normal ass, but with a big, perfectly round pot belly. If I had one, I'd wear a tee-shirt two sizes too small to accentuate it.
Butch: You think guys would find that attractive?
Fabienne: I don't give a damn what men find attractive. It's unfortunate what we find pleasing to the touch and pleasing to the eye is seldom the same.

Efter at have set vidunderlige [url= Herzi[/url] i Secret of the Grain, må jeg erklære mig helt enig med Fabienne. Ud med knoglerne og ind med den lille topmave til kvinder!

6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8032 frankdrebin 15 år siden

Jeg bor i en 80 m2, 3 værelses lejlighed 100 meter fra Randers banegård. Jeg giver 4800,- pr. måned. :) Det er sgu okay.

Har også haft en lejlighed på gågaden i Hjørring på 66 m2.. Den gav jeg 4600,- pr måned for..
Gravatar

#8033 Bruce 15 år siden

Jeg bor på 20m2 og de koster en formue!
Gravatar

#8034 Ericmase 15 år siden

The Demo Knight: 6/6!

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8035 elwood 15 år siden

Til trods for det er en dårliger film, så synes jeg nu deres anden video er bedre lavet.

[url= Abiding Engineer [/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8036 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden

Jeg har lige opdaget at Noah Wyle skal spille med i Sci-Fi serien Falling Skies som produceres af Spielberg. Glædeligt at se ham tilbage igen, efter hans frivillige pause. Han var nu god i ER.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8037 elwood 15 år siden

Han var da mesterlig som The Librarian 8-)

Eller ja jeg indrømmer gerne at selv om de var meget low budget og ringe skuespil, så var der noget hygsomt over at se ham forsøge sig som en adventure helt kinda geeky bookworm.
Gravatar

#8038 wimmie 15 år siden

Misuma> Hvor er I tilbudt lejlighed? Og hvilket boligselskab er I i?

Vi meldte os ind i boligselskab for knap 2 uger siden, så vi kunne stå på venteliste i tilfælde af at vi får huset solgt - vi er allerede blevet tilbudt 8 lejligheder... Og jo, det er bare superbilligt i Fredericia :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8039 Bruce 15 år siden

Husk! Amazon.it er nu en realitet, så nu kan der foretages spændende indkøb i Italien. F.eks. er der udgivelser ude af Sergio Leone film, som langt overgår Warner Bros i kvalitet.
Gravatar

#8040 elwood 15 år siden

[url= 8-)[/url]

Skriv ny kommentar: