#8043: Sådan noget må du ikke skrive tiany. Nu bliver jeg også nødt til at se traileren, og jeg havde ellers tænkt mig at lade være, så jeg ved så lidt som muligt... pokkers også.
Ooh...
Endelig en trailer som ikke afslører hele filmen men derimod pirrer ens nysgerrighed og bevarer mystikken. Men nu vil jeg altså ikke vide mere. :)
#8043: Sådan noget må du ikke skrive tiany. Nu bliver jeg også nødt til at se traileren, og jeg havde ellers tænkt mig at lade være, så jeg ved så lidt som muligt... pokkers også.
Ooh...
Endelig en trailer som ikke afslører hele filmen men derimod pirrer ens nysgerrighed og bevarer mystikken. Men nu vil jeg altså ikke vide mere. :)
Det vil jeg heller ikke :)
Men jeg håber at arbejdet på den her inspirere Spielberg til at lave noget mere old-school... jeg trængere til en super film fra min yndlings instruktør.
#8041 Ericmase 15 år siden
#8042 Highland Park 15 år siden
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og:
OMGFREAKYFREAKYWALLAMACBINGBANGFUCKEDIOOOOOO!
#8043 tiany 15 år siden
Det er jo total ET møder Close Encounters.... I'm a happy fangirl
#8044 Highland Park 15 år siden
Ooh...
Endelig en trailer som ikke afslører hele filmen men derimod pirrer ens nysgerrighed og bevarer mystikken.
Men nu vil jeg altså ikke vide mere. :)
#8045 Ericmase 15 år siden
#8046 Babo Rises 15 år siden
link
6/6
#8047 Batsy 15 år siden
#8048 BN 15 år siden
Uhh, det lyder lovende og tegner godt for Nolans afslutning af trilogien.
#8049 Corgan 15 år siden
Det bliver stort. Glæder mig alerede.
#8050 tiany 15 år siden
Det vil jeg heller ikke :)
Men jeg håber at arbejdet på den her inspirere Spielberg til at lave noget mere old-school... jeg trængere til en super film fra min yndlings instruktør.