Har en kammerat der growler i et mædl band, ifølge ham er det meget svært at gøre uden en tekst, fordi man ikke har flowet og lydne fra ordene i teksten.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg tror jeg kender meget få ting i rock og metal verdenen, Kender Rock, Rock and blues, Hard Rock, Crunch, lige fundet ud hvad growl er, Punk rock, Heavy metal, Trash Metal, Death Metal og grindcore.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg hører ikke kun indiemusik, men lige fortiden er det :) Og ja Indie generen er meget bred og nærst blevet et buzzword indenfor musik.
Blandt dem jeg hører er; Muse, Stereophonics, Arctic Monkeys, Radiohead, Snow patrol, The Black Keys, Fleet Foxes, Arcade Fire og noget af det gamle som David Bowie, Roling Stones, Bob Dylan, Fleetwood Mac og ja jeg kan blive ved :P
#8331 HelmerJ 15 år siden
For mig bliver det ikke meget bedre end Life of Agony med [url= time[/url]
#8332 Collateral 15 år siden
#8333 HelmerJ 15 år siden
#8334 Collateral 15 år siden
#8335 Batsy 15 år siden
#8336 Skeloboy 15 år siden
Et par af mine favorit-metalnumre (indenfor forskellige genre):
Thrash: [url= Head - Aesthetics of Hate[/url]
Death: [url= Remains - Dechristianize[/url]
Heavy: [url= Priest - Painkiller[/url]
Black: [url= - Sworn To The Dark[/url]
Doom: [url= Noor - Undersoul[/url]
Og det mere tekniske: [url= - Mother Puncher[/url]
Hehe, ja...har fandeme været til mange HC-koncerter...
Et godt eksempel er: [url= - Live For This[/url]
#8337 Batsy 15 år siden
#8338 Wangsgaard 15 år siden
Blandt dem jeg hører er; Muse, Stereophonics, Arctic Monkeys, Radiohead, Snow patrol, The Black Keys, Fleet Foxes, Arcade Fire og noget af det gamle som David Bowie, Roling Stones, Bob Dylan, Fleetwood Mac og ja jeg kan blive ved :P
Kan dog slet ikke høre metal musik :(
#8339 MMB 15 år siden
Jeg ville godt nok ikke definere mange af de navne som indie :)
#8340 Mr. Chriss 15 år siden