Så er jeg til alt rock og metal, der bare en ting jeg kan lide og det det her nye Metal hvor man skriger i mikrofonen, det syndes jeg bare lyder dumt og hæssligt.
Men fra rock til hard og Metal er nok det jeg mest hører og det er AC/DC, Iron maiden, Izzy Stradlin, Iggy Pop, Motorbreath, Velvet revolver, Guns n roses ( mit yndlings band), Mettalica, Audioslave, Jimi Hendrix og så videre.
Er dog blevet Rammstein freak herfor det sidste de jo geniale!,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#8323 - der er næsten intet af det, du beskriver, jeg vil betegne som metal. Og hvad mener du med nyt metal? Det der nye metal har eksisteret i mere end 20 år...
Metallica er metal, Iron Maiden er også lidt, men ellers forbinder jeg mere metal med det her:
Oldschool black (1983): [url=
Oldschool dødsmetal (1988): [url=
[url= Corpse[/url]
[url=
Det er lidt forskellig metal, som altsammen er mere end 15 år gammelt...
8324# Skrev jeg ikke at jeg hørte fra Rock, Hard rock og metal og er rammstein ikke os metal band? men resten som du siger nej de ikke metal de er under rock og hard rock :P
Mener at nogle af de nye nye bands, som metal eller hedder det death metal eller trash? hvor de ikke siger en pind og bare skriger med en dyb stemme.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Mener at nogle af de nye nye bands, som metal eller hedder det death metal eller trash? hvor de ikke siger en pind og bare skriger med en dyb stemme.
Jojo, og jeg forstår ikke, hvad du mener med nyt metal...den genre er mere end 20 år gammel :) af de numre, jeg har linket til, er det nyeste 15 år gammelt...så det med, at man ikke kan høre, hvad de synger, fordi de skriger...det er ikke nyt. Faktisk er genrene opstået allerede i start-80'erne
Men jeg vil nu stadig mene, at man ikke kan kalde sig metal-fan, hvis man kun kan lide Rammstein, Metallica og Iron Maiden. Det lyder ret snobbet, men sådan er det ikke ment. Der er for i øvrigt heller ikke noget i vejen med de nævnte bands.
#8321 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden
Sådan Aronofsky. Bare sæt dem/hende på plads.
#8322 Collateral 15 år siden
#8323 Batsy 15 år siden
Så er jeg til alt rock og metal, der bare en ting jeg kan lide og det det her nye Metal hvor man skriger i mikrofonen, det syndes jeg bare lyder dumt og hæssligt.
Men fra rock til hard og Metal er nok det jeg mest hører og det er AC/DC, Iron maiden, Izzy Stradlin, Iggy Pop, Motorbreath, Velvet revolver, Guns n roses ( mit yndlings band), Mettalica, Audioslave, Jimi Hendrix og så videre.
Er dog blevet Rammstein freak herfor det sidste de jo geniale!,
#8324 Skeloboy 15 år siden
Metallica er metal, Iron Maiden er også lidt, men ellers forbinder jeg mere metal med det her:
Oldschool black (1983): [url=
Oldschool dødsmetal (1988): [url=
[url= Corpse[/url]
[url=
Det er lidt forskellig metal, som altsammen er mere end 15 år gammelt...
#8325 Batsy 15 år siden
#8326 Skeloboy 15 år siden
Jojo, og jeg forstår ikke, hvad du mener med nyt metal...den genre er mere end 20 år gammel :) af de numre, jeg har linket til, er det nyeste 15 år gammelt...så det med, at man ikke kan høre, hvad de synger, fordi de skriger...det er ikke nyt. Faktisk er genrene opstået allerede i start-80'erne
Men jeg vil nu stadig mene, at man ikke kan kalde sig metal-fan, hvis man kun kan lide Rammstein, Metallica og Iron Maiden. Det lyder ret snobbet, men sådan er det ikke ment. Der er for i øvrigt heller ikke noget i vejen med de nævnte bands.
#8327 Batsy 15 år siden
Skal vi ikke bare sige det kort og godt Skelo bud, at jeg ikke er geni angående at se forkel på Metal og Hard rock :P
Er hverfald en hardcore Hard rock fan!
#8328 HelmerJ 15 år siden
#8329 Batsy 15 år siden
#8330 Collateral 15 år siden