Gravatar

#8391 Kruse 15 år siden

#8390: Der var hjørnespark ved de 4 minutter, og jeg vil til hver en tid mene at det er fair at afvikle et hjørnespark inden der bliver fløjtet af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8392 Bobby Singer 15 år siden

Skal til forpremiere på Scream 4 snart og da min kammerat ikke lige havde set de første, tog vi lige et maraton med alle tre.

Scream 1 - 4/6
Scream 2 - 4/6
Scream 3 - 2/6
Idjit
Gravatar

#8393 Åkepool 15 år siden

Kruse (8391) skrev:
#8390: Der var hjørnespark ved de 4 minutter, og jeg vil til hver en tid mene at det er fair at afvikle et hjørnespark inden der bliver fløjtet af.

Ikke imod F.C.K. ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8394 MOVIE1000 15 år siden

hehehe det var fandme det bedste til sidst i den kamp :D Sjov at se det på TV (lydlød) også åbne vinduet da Blue water arenaen ligger lige overfor :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8395 Sweetiebellefan 15 år siden

Underlig fyr der jagtede mig i sin bil i dag.

Han kørte mig næsten over.

0/6
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#8396 davenport 15 år siden

Er du ikke rimelig forfulgt??? Det er da ikke første gang du har skrevet noget lignede.. Hvad sker der for det??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8397 Sweetiebellefan 15 år siden

Ikke alene mig uden grund, men også mine venner i byen.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#8398 Stanleys_Odyssey 15 år siden

Første afsnit af walking dead, 6/6

En betjent vågner efter en skudepisode og finder at verden er overtaget af zombier, vi har set det før, men ikke sådan her, Serien er fedt filmet og karaktererne meget troværdige.

Fed Serie, selvom zombie ikke er min favorit genre.
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!"
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Gravatar

#8399 wimmie 15 år siden

Tror du måske ikke lige du skulle tage at poste det i "What we saw"-tråden... tsk tsk tsk :p
- n00b
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8400 Stanleys_Odyssey 15 år siden

wimmie (8399) skrev:

Tror du måske ikke lige du skulle tage at poste det i "What we saw"-tråden... tsk tsk tsk :p
- n00b

-For helvede bitch, skal du irettesætte mig her på filmz, det er sku da nok du gør det herhjemme... arrghhhh
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!"
Dr. Strangelove, Or:... (1964)

Skriv ny kommentar: