Hvor er det fedt at Nick Nyuens vinder Flandern Rundt. Den var der vist ikke mange der havde regnet med. I øvrigt et meget intenst løb og helt til slut var der tvivl om udfaldet. Cykelløb når det er bedst.
Igen har Riis og co. spottet et talent som blot manglede at udfolde sig helt.
Guns n roses 10 min lange sang Coma skrevet af slash musik og tekst 6/6
Utrolig fedt nummer og keder mig aldrig, og når man er ved 8:00 for satan hvor jeg elsker Axl sangstemme helt suvrænt! Guitaren, Trommerne, Teksten, Bassen og sang er perfekt!
Nok en af deres bedste sange Period.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Kan de ikke stjæle cykler fra folk, der ikke bruger deres cykler flere gange dagligt? De her dage uden en cykel er så belastende. I det mindste var det godt vejr i dag, så jeg kunne gå frem og tilbage, men når regnen kommer, så er det godt nok dødens pølse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#8401 Notional 15 år siden
Someones sleeping on the couch tonight :p
#8402 dyg 15 år siden
#8403 elwood 15 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8404 MOVIE1000 15 år siden
#8405 Batsy 15 år siden
Jeg hepper på wimmie :D
#8406 Slettet Bruger [183270890] 15 år siden
Igen har Riis og co. spottet et talent som blot manglede at udfolde sig helt.
#8407 dyg 15 år siden
#8408 Batsy 15 år siden
Utrolig fedt nummer og keder mig aldrig, og når man er ved 8:00 for satan hvor jeg elsker Axl sangstemme helt suvrænt! Guitaren, Trommerne, Teksten, Bassen og sang er perfekt!
Nok en af deres bedste sange Period.
#8409 MOVIE1000 15 år siden
#8410 dyg 15 år siden
Kan de ikke stjæle cykler fra folk, der ikke bruger deres cykler flere gange dagligt? De her dage uden en cykel er så belastende. I det mindste var det godt vejr i dag, så jeg kunne gå frem og tilbage, men når regnen kommer, så er det godt nok dødens pølse.