Dyg> Ked af at høre at du endnu engang har ofret din cykel til den store Cykeltyvsgud :( Har heldigvis aldrig selv fået stjålet en cykel - dækker forsikringen egl.?
Misuma> Jeg har hørt fra flere pædagoger at lige netop dét du beskriver ofte er tendensen... jeg har endda ligefrem hørt pædagoger brokke sig over at "børnene gjorde dit og børnene gjorde dat..." Ja... det er jo børn, hvis man ikke gider at passe dem skal man nok ikke arbejde i en børnehave. Det er dog ikke kun i børnehave den slags holdninger ses - på min arbejdsplads er der ögså folk der ofte tror det er et sted for sociale sammenkomster, og det er (især for tiden) utroligt meget brok og tuderi når man beder folk om at gøre noget (så som arbejde), der ikke lige passer dem. Tendensen er ikke aldersbestemt - det er lige så meget de "gamle" som de unge *suk*
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#8422 - Det finder jeg ud af :) Nu har jeg i hvert fald sendt en anmeldelse til dem. Men som jeg allerede sagde sidste gang, så kan jeg næsten ikke have noget imod, hvis de vælger ikke at erstatte den :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#8424 - Så du er blevet voksen? Tillykke med det! Og bare roligt, det er sgu ikke så farligt :)
Jeg har i hvert fald ikke noget problem med at have rundet de 31, men jeg føler mig nu også som en 24årig og har for nyligt fået at vide, at jeg ligner en 26årig, så jeg er ligeglad med den egentlige alder! Og er i det hele taget i bedre fysisk stand end jeg var, da jeg var 20. Positive thinking, my friend, positive thinking!
Ah....30... Den milepæl rammer jeg selv om et halvt år ;) (Sjovt nok så er vi vist en del årgang '81-ere herinde)
Jeg er nok typen der bestemt ikke glæder mig til at fylde 30...selvom jeg jo godt ved at det, som Dyg siger, handler om hvordan man har det - og jeg har det bestemt også bedre end da jeg var 20. Der er heller ikke mange der tror på at jeg snart er 30, så det tager jeg også som et positivt tegn :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har ingen problemer med at jeg runder Lørdag, men det var da et slag i weekenden da en af mine spejderbørn (på 14) mente jeg ihvertilfælle var over 40. Kan godt ske, det er noget med det talibaner agtige ansigtspels, jeg render rundt med for tiden.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg har netop modtaget en mail om, at jeg kan "hæve" penge for den stjålne cykel i deres system (de har en webshop lignende ting, hvor man kan købe produkter eller få pengene udbetalt). Det er eddergodylme hurtig respons, for jeg sendte anmeldelsen i går eftermiddag. Stor respekt og tak til dem!
Nu skal der handles cykel!
#8421 elwood 15 år siden
Kom til dk igen snart, gerne Århus.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8422 wimmie 15 år siden
Har heldigvis aldrig selv fået stjålet en cykel - dækker forsikringen egl.?
Misuma> Jeg har hørt fra flere pædagoger at lige netop dét du beskriver ofte er tendensen... jeg har endda ligefrem hørt pædagoger brokke sig over at "børnene gjorde dit og børnene gjorde dat..." Ja... det er jo børn, hvis man ikke gider at passe dem skal man nok ikke arbejde i en børnehave.
Det er dog ikke kun i børnehave den slags holdninger ses - på min arbejdsplads er der ögså folk der ofte tror det er et sted for sociale sammenkomster, og det er (især for tiden) utroligt meget brok og tuderi når man beder folk om at gøre noget (så som arbejde), der ikke lige passer dem.
Tendensen er ikke aldersbestemt - det er lige så meget de "gamle" som de unge *suk*
#8423 dyg 15 år siden
#8424 chronaden 15 år siden
blandet fornøjelse :P så 3/6
#8425 dyg 15 år siden
Jeg har i hvert fald ikke noget problem med at have rundet de 31, men jeg føler mig nu også som en 24årig og har for nyligt fået at vide, at jeg ligner en 26årig, så jeg er ligeglad med den egentlige alder! Og er i det hele taget i bedre fysisk stand end jeg var, da jeg var 20. Positive thinking, my friend, positive thinking!
#8426 Kruse 15 år siden
Tillykke! Eller skal jeg kondolere? ;)
#8427 wimmie 15 år siden
(Sjovt nok så er vi vist en del årgang '81-ere herinde)
Jeg er nok typen der bestemt ikke glæder mig til at fylde 30...selvom jeg jo godt ved at det, som Dyg siger, handler om hvordan man har det - og jeg har det bestemt også bedre end da jeg var 20. Der er heller ikke mange der tror på at jeg snart er 30, så det tager jeg også som et positivt tegn :D
#8428 HelmerJ 15 år siden
#8429 Bony 15 år siden
Tillykke gamle. :)
#8430 dyg 15 år siden
Jeg har netop modtaget en mail om, at jeg kan "hæve" penge for den stjålne cykel i deres system (de har en webshop lignende ting, hvor man kan købe produkter eller få pengene udbetalt). Det er eddergodylme hurtig respons, for jeg sendte anmeldelsen i går eftermiddag. Stor respekt og tak til dem!
Nu skal der handles cykel!