Gravatar

#8411 Bruce 15 år siden

Blu-ray.com er begyndt på en "klumme" om klassiske film. Første resultat er The Ten Commandments og der er lagt håndkraft i og artiklen er virkelig værd at læse.

6/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8412 HelmerJ 15 år siden

EU-delen af lastbil kørekort. Fuck hvor er det tørt og fuldkommen ligegyldigt, hvorfor har jeg brug for at vide hvad gennemsnits lønnen for chaufører var i 2005. Det har jo ikke en skid at gøre med evnen til at føre en motorkøretøj over 3500kg. Normalt tager kurset 6 uger men fordi en fiktiv person blev hængt op på et, formodenligt, lige så fiktivt kors, får jeg så lige en ugen ekstra koblet på.

0/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8413 misuma 15 år siden

dyg (8407) skrev:
Aflåst cykel stjålet fra aflåst baggård -1600/6

Føker sgu med dig. Jeg har selv mistet et par cykler af mærket 8th. Avenue og er helt op med at købe mærket og er gået over til gamle skodcykler som ingen vil stjæle.

Gamle kolleger som har glemt hvorfor de er på arbejde 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8414 wimmie 15 år siden

misuma (8413) skrev:

Altså...hvor gamle er dine kollegaer lige? Dét der lyder som noget demens-agtigt ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8415 dyg 15 år siden

#8413 - Jeg regnede med, at jeg kunne undgå tyvenes opmærksomhed ved at købe en anonymt udseende Giant, men det gav ikke pote :( Så nu er jeg pænt ligeglad, og køber igen cykel efter min egen smag og ikke efter, hvad der ikke bliver stjålet.

Jeg cykler dagligt, og gider ikke gå på kompromis med kvaliteten af mine cykler. En enkelt gang købte jeg en 750kr dyr cykel i Kvickly, hvilket jeg fortrød uendeligt meget. Utroligt nok blev den cykel også stjålet, og det endda efter at den ene pedal var faldet af :S

Nu tror jeg, at jeg hopper tilbage på enten en Cube SL Cross eller en Scott Speedster af en slags.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8416 Antlion 15 år siden

Låser I ikke jeres cykler? Ellers "låner" mange vel en cykel, hvis den er ulåst, og de er på vej hjem fra byen eller lignende.
Gravatar

#8417 dyg 15 år siden

Den sidste cykel var låst med en robust ABUS click-lås og stod i en aflåst baggård.

Den forrige var låst med en almindelig Basta click-lås, men stod ude ved døren til trappeopgangen.

Cyklen før den var låst fast til et stativ (der sidder fast i en husmur) med en stor ABUS kædelås, og alligevel forsvandt den i løbet af en nat.

Så jo, jeg låser ALTID min cykel, og jeg køber næsten altid store brutale låse, men lige lidt hjælper det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8418 Skeloboy 15 år siden

Antlion (8416) skrev:
Låser I ikke jeres cykler?

dyg (8407) skrev:
Aflåst cykel stjålet fra aflåst baggård -1600/6

:)
Gravatar

#8419 misuma 15 år siden

wimmie (8414) skrev:
misuma (8413) skrev:

Altså...hvor gamle er dine kollegaer lige? Dét der lyder som noget demens-agtigt ;)

Hvia bare det var det, så kunne deres lade attitude forsvares. Jeg synes der er gået for meget voksen-hygge i den istedet for at koncentrere sig om børnene.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8420 evermind 15 år siden

Surt med cyklen, dyg ... Gid svinets nosser må rådne i Helvede, når han sætter sig på sadlen!

At jeg har vundet World Invasion: Battle Los Angeles-konkurrencen: 6/6

Så kan jeg hygge mig med muligvis middelmådig alien-action uden at bekymre mig om, hvorvidt det er billetprisen værd. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: