Så er en af de store instruktører død. Nemlig Sidney Lumet, som blev 86 år gammel.
NOOO!! Fuck noget lort! Han var en af mine absolutte yndlingsinstuktører. Fuck! Han virkede ellers rimeligt frisk da han for få år siden lavede "Before the Devil Knows You're Dead". Han har virkeligt lavet nogle fantastiske film. Suk....
R.I.P. Sidney Lumet!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#8482 AAAARGH! :( Normalt går jeg ikke helt i spåner, når "de store" ikoner forlader os, men Lumet havde jo fundet sin anden kunstneriske luft og jeg havde håbet på et par film mere fra hans hånd :(
Nu vil jeg se, om jeg kan finde A Dog Day Afternoon og Serpico på BD og så håber jeg, at 12 Angry Men, Fail-safe og Prince of the City også snart ser dagens lys på BD.
En "Lumet dag" i kælderen snart.
Eli Wallach, Kirk Douglas, Robert Duvall og Ernest Borgnine er vist også snart ... "på trapperne" :(
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Når jeg endelig har mobilen online, så er det sgu en ret laber dims. Hentede en foto app som hedder Vignette(?). Det har virkelig givet mig nogle ret spændende muligheder.
#8481 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8482 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8483 Kruse 14 år siden
NOOO!! Fuck noget lort! Han var en af mine absolutte yndlingsinstuktører. Fuck! Han virkede ellers rimeligt frisk da han for få år siden lavede "Before the Devil Knows You're Dead". Han har virkeligt lavet nogle fantastiske film. Suk....
R.I.P. Sidney Lumet!
#8484 Bruce 14 år siden
Nu vil jeg se, om jeg kan finde A Dog Day Afternoon og Serpico på BD og så håber jeg, at 12 Angry Men, Fail-safe og Prince of the City også snart ser dagens lys på BD.
En "Lumet dag" i kælderen snart.
Eli Wallach, Kirk Douglas, Robert Duvall og Ernest Borgnine er vist også snart ... "på trapperne" :(
#8485 mr gaijin 14 år siden
#8486 Muldgraver 14 år siden
#8487 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8488 misuma 14 år siden
#8489 Batsy 14 år siden
8481# Tjov, har ikke set hende i kostumet, so you never know 8)
#8490 misuma 14 år siden