Gravatar

#8481 elwood 14 år siden

Hehe Batsy og Catwoman.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8482 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Så er en af de store instruktører død. Nemlig Sidney Lumet, som blev 86 år gammel.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8483 Kruse 14 år siden

Whispering Horse (8482) skrev:
Så er en af de store instruktører død. Nemlig Sidney Lumet, som blev 86 år gammel.

NOOO!! Fuck noget lort! Han var en af mine absolutte yndlingsinstuktører. Fuck! Han virkede ellers rimeligt frisk da han for få år siden lavede "Before the Devil Knows You're Dead". Han har virkeligt lavet nogle fantastiske film. Suk....

R.I.P. Sidney Lumet!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8484 Bruce 14 år siden

#8482 AAAARGH! :( Normalt går jeg ikke helt i spåner, når "de store" ikoner forlader os, men Lumet havde jo fundet sin anden kunstneriske luft og jeg havde håbet på et par film mere fra hans hånd :(

Nu vil jeg se, om jeg kan finde A Dog Day Afternoon og Serpico på BD og så håber jeg, at 12 Angry Men, Fail-safe og Prince of the City også snart ser dagens lys på BD.

En "Lumet dag" i kælderen snart.

Eli Wallach, Kirk Douglas, Robert Duvall og Ernest Borgnine er vist også snart ... "på trapperne" :(
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8485 mr gaijin 14 år siden

Hans sidste film, Before the Devil Knows You're Dead, var jo fantastisk skruet sammen. En af de bedste det år. Ærgerligt at han går bort nu.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8486 Muldgraver 14 år siden

[url= Jones kunne lære lidt af denne mand[/url]
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#8487 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Jeg sidder og ser afsnittet af Craig Ferguson hvor han har Zooey Deschanel som gæst. Det er nu ganske morsomt :
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8488 misuma 14 år siden

Når jeg endelig har mobilen online, så er det sgu en ret laber dims. Hentede en foto app som hedder Vignette(?). Det har virkelig givet mig nogle ret spændende muligheder.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8489 Batsy 14 år siden

#8480 er en million nok så? :D

8481# Tjov, har ikke set hende i kostumet, so you never know 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8490 misuma 14 år siden

At jeg for tiden ikke orker at være den kæreste som min kæreste tilsyneladende så desperat ønsker jeg skal være 0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: