Gravatar

#8491 Bruce 14 år siden

#8490 Hvis du er dig selv, så pyt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8492 Bony 14 år siden

misuma (8490) skrev:
At jeg for tiden ikke orker at være den kæreste som min kæreste tilsyneladende så desperat ønsker jeg skal være 0/6

Det er så kringlet, at det er helt forkert. Hvorfor skal du være noget hun gerne vil have du skal være? Det er vel tusind gange bedre, at du rent faktisk er dig selv og en person du gerne vil være. Medmindre der selvfølgelig er tale om en forholdsdestruerende kæreste, hvorfor jeg selvfølgelig godt forstår din kæreste ( :-) ), så bør hun vel bare acceptere det? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8493 misuma 14 år siden

Jeg stresser bare for tiden og har ikke det store overskud når jeg kommer hjem, så hun føler sig nok lidt forsømt....ærligt talt så orker jeg faktisk ikke lige at gøre noget ved det. I disse dage ønsker jeg bare at komme hjem og ikke sku' forholde mig til noget/nogen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8494 Bruce 14 år siden

#8493 Empati er IKKE en unilateral proces! Kvinder KAN faktisk også udøve kunsten, hvis de får lidt incitament!! Så man kan vel med god grund også vende den om og sige, at det er ærgerligt at din kæreste ikke orker at være den kæreste du egentlig har behov for på dette tidspunkt?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8495 Batsy 14 år siden

Denne episode af The Pacific 6/6, en af de bedste episoder jeg har set og mest følesladene
Må John Bassalione hvile i fred, han var en helt
'

At dr HD afslutter med at sende de sidste episoder i træk, 0/6, hvorfor skal de nu os det grrr!, for aldrig lov til at se den sidste episode :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8496 wimmie 14 år siden

misuma (8493) skrev:
Jeg stresser bare for tiden og har ikke det store overskud når jeg kommer hjem, så hun føler sig nok lidt forsømt....ærligt talt så orker jeg faktisk ikke lige at gøre noget ved det. I disse dage ønsker jeg bare at komme hjem og ikke sku' forholde mig til noget/nogen.

Må modstræbende give Bruce lidt ret (i pointen - ikke formuleringen) - det gælder jo begge veje. Alle kan få brug for lidt "sig selv"-tid i et forhold, hvor man bare ikke har det store overskud.
Tror bare det vigtigste er at du måske lige fortæller hende at det ikke har noget med hende at gøre (med mindre det da har) og at du bare har brug for at stresse lidt af, hvis det er dét du trænger til.

Naturligvis skal du ikke gå helt i hundene - det kan godt være du ikke har overskuddet til at tage stilling til noget/nogen som du skriver, men du har jo stadig en familie som bekymrer sig om dig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8497 davenport 14 år siden

Når min kæreste føler sig forsømt, og mangler min tilstedeværelse, plejer jeg lige at give hende små tilkendegivelser, selvom jeg som sådan ikke har overskudet. Det kan være et lille niv i røven, når jeg går forbi, eller et flygtigt kys. Og så er hun glad..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8498 Babo Rises 14 år siden

misuma (8493) skrev:

Kende vi sikkert allesammen der har været i forhold, men pas lige på. Pas på, så det ikke bliver sådan i en længere periode, for du er jo i et forhold, og der ER forpligtelser når man kommer hjem. Søg evt hjælp, ikke prof, men af venner og familie, eller kæresten selv..
Gravatar

#8499 mr gaijin 14 år siden

Polokajak

5/6

Jeg kan ikke finde ud af det, men det er sjovt alligevel, når man har lært at vælte rundt nede i vandet et par gange.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8500 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Jeg har lige tilfældigvis fundet ud af at Steve Buscemi har instrueret et par afsnit af Nurse Jackie.

Jeg synes det er lidt spøjst at finde ud af at sådan noget. Han medvirker ikke i nogle afsnit og han har heller ikke samme indflydelse på plottet som i en film, men det giver muligvis noget erfaring i det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: