Det har været nogle forrygende underholdende dage. Jeg kan ikke rigtig komme i tanker om nogen person, som i den grad har slået dørene offentlig op til egen udstilling i gabestok. Jeg har ikke set vedkommende på TV, men jeg har fulgt interesseret med i knægtens udtalelser de sidste dage og han er jo det tætteste man kan komme på at være fuldkommen patetisk. Kan han da slet ikke selv se, at hver eneste ord, som for tiden kommer ud af hans mund, er en pind til drengens egen kendis ligkiste? Tag dig dog sammen tudefjæs!
#8568: Det er lidt utroligt at i "Amalies Verden" udsendelserne, som jeg har set en smule af, der fremstår han forholdsvis fornuftig og intelligent i forhold til Amalie og hendes mor, men de seneste dages udtalelser og artikler får godt nok vendt op og ned på det billede.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#8561 evermind 14 år siden
OMG, den berygtede morder-nimse er stukket af fra Arkham igen!! Du må stoppe den, Batsy!! ;D
#8562 Batsy 14 år siden
Morderneisme tror jeg det staves :S
#8563 Kruse 14 år siden
#8564 Batsy 14 år siden
#8565 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#8566 Antlion 14 år siden
Det lyder som en interessant kombination. Hvor i verden befinder du dig da? :)
#8567 Neranders 14 år siden
I Dubai. :) Og hele herligheden kostede 160 dirhams (240 kr.), så det var nu meget overkommeligt.
"That's rough, buddy."
#8568 Bruce 14 år siden
Det har været nogle forrygende underholdende dage. Jeg kan ikke rigtig komme i tanker om nogen person, som i den grad har slået dørene offentlig op til egen udstilling i gabestok. Jeg har ikke set vedkommende på TV, men jeg har fulgt interesseret med i knægtens udtalelser de sidste dage og han er jo det tætteste man kan komme på at være fuldkommen patetisk. Kan han da slet ikke selv se, at hver eneste ord, som for tiden kommer ud af hans mund, er en pind til drengens egen kendis ligkiste? Tag dig dog sammen tudefjæs!
http://www.bt.dk/kendte/amalie-til-peter-jeg-elske...
#8569 Skeloboy 14 år siden
#8570 Kruse 14 år siden