Gravatar

#8571 Bruce 14 år siden

#8570 Ok, det kan jeg ikke betvivle :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8572 Antlion 14 år siden

[url= Norton læser "Finnegans Wake" højt[/url]

At læse et af litteraturens absolut mindst tilgængelige værker højt, hvor det famøse ord bababadalgharaghtakamminarronnkonnbronntonnerronntuonnthunntrovarrhounawnskawntoohoohoorde­nenthurnuk optrådte, er noget af en bedrift.
Gravatar

#8573 HelmerJ 14 år siden

Teori fra morgenstunden af minimalt/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8574 dyg 14 år siden

Jeg har påskeferie: 6/6
Jeg vågner alligevel kl. 6:30: 2/6 (i det mindste kan jeg nå at vaske tøj fra morgenstunden)
Portal 2 er snart færdig-downloadet: 5/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8575 wimmie 14 år siden

Jeg har ikke påskeferie 0/6
Jeg kan alligevel sove længe og stod op kl. 11.20 6/6

;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8576 HonoDelLoce 14 år siden

Kruse (8570) skrev:
der fremstår han forholdsvis fornuftig og intelligent i forhold til Amalie og hendes mor

Her kunne man jo uden tøven sige det samme om en selvdød undulat......
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8577 dyg 14 år siden

Suk!

Jeg har en kindtand med en gammel fyldning, som der er lidt problemer med, der skal fikses ved tandlægen i morgen. I går kom jeg dog til at bide ned på en kerne i et stykke rugbrød, så det har gjort enormt ondt siden. For 2½ minut siden sad jeg og legede lidt med tungen og pludseligt faldt et stort stykke af tanden ud :((

Heldigvis er det ikke synligt, hvis jeg ikke gaber helt op, men for fa'en hvor frygter jeg for pengepungen.

0/6
Gravatar

#8578 evermind 14 år siden

Eeeeewwwwwwwwww! :S

Held og lykke med det, dude, det lyder sgu ikke rart ... Krydser fingre for både din tand og pung, altså pengepung. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8579 dyg 14 år siden

Takker. I det mindste gør det ikke ondt i tanden mere :) Og få lige dine tanker langt væk fra min pung!
Gravatar

#8580 misuma 14 år siden

Jeg har lånt en iPhone på ubestemt tid og nøj hvor sluger den meget juice....2/6

Jeg er ved at få nok af folk som snakker i mobil eller skriver mens de kører bil og jo mere fanastisk irriteret jeg bliver over dette, jo mere lægger jeg mærke til hvor mange der faktisk gør det....0/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: