At læse et af litteraturens absolut mindst tilgængelige værker højt, hvor det famøse ord bababadalgharaghtakamminarronnkonnbronntonnerronntuonnthunntrovarrhounawnskawntoohoohoordenenthurnuk optrådte, er noget af en bedrift.
Jeg har påskeferie: 6/6 Jeg vågner alligevel kl. 6:30: 2/6 (i det mindste kan jeg nå at vaske tøj fra morgenstunden) Portal 2 er snart færdig-downloadet: 5/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har en kindtand med en gammel fyldning, som der er lidt problemer med, der skal fikses ved tandlægen i morgen. I går kom jeg dog til at bide ned på en kerne i et stykke rugbrød, så det har gjort enormt ondt siden. For 2½ minut siden sad jeg og legede lidt med tungen og pludseligt faldt et stort stykke af tanden ud :((
Heldigvis er det ikke synligt, hvis jeg ikke gaber helt op, men for fa'en hvor frygter jeg for pengepungen.
0/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lånt en iPhone på ubestemt tid og nøj hvor sluger den meget juice....2/6
Jeg er ved at få nok af folk som snakker i mobil eller skriver mens de kører bil og jo mere fanastisk irriteret jeg bliver over dette, jo mere lægger jeg mærke til hvor mange der faktisk gør det....0/6
#8571 Bruce 14 år siden
#8572 Antlion 14 år siden
At læse et af litteraturens absolut mindst tilgængelige værker højt, hvor det famøse ord bababadalgharaghtakamminarronnkonnbronntonnerronntuonnthunntrovarrhounawnskawntoohoohoordenenthurnuk optrådte, er noget af en bedrift.
#8573 HelmerJ 14 år siden
#8574 dyg 14 år siden
Jeg vågner alligevel kl. 6:30: 2/6 (i det mindste kan jeg nå at vaske tøj fra morgenstunden)
Portal 2 er snart færdig-downloadet: 5/6
#8575 wimmie 14 år siden
Jeg kan alligevel sove længe og stod op kl. 11.20 6/6
;)
#8576 HonoDelLoce 14 år siden
Her kunne man jo uden tøven sige det samme om en selvdød undulat......
#8577 dyg 14 år siden
Jeg har en kindtand med en gammel fyldning, som der er lidt problemer med, der skal fikses ved tandlægen i morgen. I går kom jeg dog til at bide ned på en kerne i et stykke rugbrød, så det har gjort enormt ondt siden. For 2½ minut siden sad jeg og legede lidt med tungen og pludseligt faldt et stort stykke af tanden ud :((
Heldigvis er det ikke synligt, hvis jeg ikke gaber helt op, men for fa'en hvor frygter jeg for pengepungen.
0/6
#8578 evermind 14 år siden
Held og lykke med det, dude, det lyder sgu ikke rart ... Krydser fingre for både din tand og pung, altså pengepung. :(
#8579 dyg 14 år siden
#8580 misuma 14 år siden
Jeg er ved at få nok af folk som snakker i mobil eller skriver mens de kører bil og jo mere fanastisk irriteret jeg bliver over dette, jo mere lægger jeg mærke til hvor mange der faktisk gør det....0/6