Er på arbejde og en af inkubatorene ( Sted til at gro mikroorganismer) var blevet ændret uden vi var informeret (hvilket sker tit), Jeg undre mig dog så meget at jeg ringede til vagttelefonen og ændringen var en kæmpe fejl hvilket nok betyder de skal starte deres forsøg forfra. Det er ca. 1 måned spildt arbejde for dem. Er bare glad for jeg fulgte min intuition og ringede, hvilket de også blev meget glad for :)
Udlufte radiatore så de ikke larmer 5/6, men en stor tang +2 macho bonus Stor tang smutter, klemmer pegefinger 2/6 Dunkende BLÅ pegefinger med let deformation 0/6 5 dybe huller stukket med nål i i forvejen bedøvet finger 6/6
Samlet oplevelse, sjovt nok 0/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#8581 davenport 14 år siden
#8582 evermind 14 år siden
#8583 HelmerJ 14 år siden
#8584 davenport 14 år siden
#8585 Batsy 14 år siden
#8586 Wangsgaard 14 år siden
Er på arbejde og en af inkubatorene ( Sted til at gro mikroorganismer) var blevet ændret uden vi var informeret (hvilket sker tit), Jeg undre mig dog så meget at jeg ringede til vagttelefonen og ændringen var en kæmpe fejl hvilket nok betyder de skal starte deres forsøg forfra. Det er ca. 1 måned spildt arbejde for dem. Er bare glad for jeg fulgte min intuition og ringede, hvilket de også blev meget glad for :)
#8587 Bobby Singer 14 år siden
#8588 BN 14 år siden
Apropos dette:
Forstyrrende, speed-snakkende kollegaer der forsvarer deres afbrydelser af en vigtig samtale med replikken "Jamen, kan du da ikke multi-taske?" 0/6
#8589 HelmerJ 14 år siden
Stor tang smutter, klemmer pegefinger 2/6
Dunkende BLÅ pegefinger med let deformation 0/6
5 dybe huller stukket med nål i i forvejen bedøvet finger 6/6
Samlet oplevelse, sjovt nok 0/6
#8590 davenport 14 år siden