Gravatar

#8761 Skeloboy 14 år siden

Bruce (8760) skrev:
#8759 Helst, men nogle kan man sidde med briller udover, men det er noget værre juks.

OK...dropper endnu mere det der 3D...kan simpelthen ikke få mig selv til at proppe linser i øjnene...men heldigvis kommer der ingen gode film i 3D alligevel ;)
Gravatar

#8762 Bruce 14 år siden

#8761 Der har været to, men det er jo heller ikke forrygende :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8763 Skeloboy 14 år siden

#8762 - kiggede lige listen igennem...er det Coraline og Toy Story 3? Eller mener du mere den tekniske del?
Gravatar

#8764 Bruce 14 år siden

Tekniske del. Har ikke fået set Toy Story 3 i 3D. A Christmas Carol og Tron Legacy er de eneste titler jeg har set, hvor ghosting og crosstalk er fuldstændig elimineret. Dem synes jeg også om som film. Coraline er ok, men er ikke fejlfri, teknisk.
Gravatar

#8765 gi-jones 14 år siden

Bruce (8760) skrev:
De fleste er tonede og suger lys til sig.
Men er det ikke fordi du snakker om polariserede briller? Pol-filtre æder jo per definition halvdelen af lyset. Aktive briller er jo en anden snak.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8766 Bruce 14 år siden

Jeg har aktive briller og de er også tonede. De nye XPAND er også aktive og ser ikke tonede ud.
Gravatar

#8767 gi-jones 14 år siden

Ok. Men ikke meget værd i biografen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8768 Bruce 14 år siden

#8767 Nej :) Men er i det hele taget ikke særligt imponeret over 3D i biografen.
Gravatar

#8769 Bobby Singer 14 år siden

tiany (8756) skrev:
Jeg går ud fra at du mener de der "spørgeskema" tråde, de er satme irriterende. Jeg er efterhånden op på at have blokeret 452 applikationer på FB, men den der kan man desværre ikke blokere. Jeg ville nogle gange også ønske at man kunne blokere for youtube videoer på FB.

Nej det er det der hedder "Find out who stalked you". Jeg fik det tilsendt af en ven, som hun for resten ikke havde sendt til mig, men jeg kom tilsværre til at trykke på det. Derefter sender det linket videre til 20 andre af dine venner, og der er ikke noget du kan gøre ved det, men den afsender det i dit navn på facebook. Mindst fire-fem af mine venner på FB har sendt det. Det værste er at den ikke advarer om det. Pludselig har man ufrivilligt spammet 20 af sine venner, uden at vide det.

Jeg fatter ikke at FB tillader sådan nogle crap programmer på deres side.
Idjit
Gravatar

#8770 Batsy 14 år siden

8769# Det siges at være en virus, og ikke et et program FB har tilladt men bare en virus der kommet ind i deres netværk eller noget i den dur.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: