Samcro - man trykker aldrig på links, der ser det mindste suspekte ud...det er internet 101-viden...
Jep det ved jeg skam godt. Det er ulempen ved at gå på internettet, når man er rimelig smadret efter en lang dag. Så tænker man sig ikke altid om. Jeg opdagede da også ret hurtigt efter, at det var spam, da jeg lige læste beskeden igen, men på det tidspunkt var det jo desværre for sent.
#8775: Pas på med det. Jeg bestilte for nyligt en håndbog i bjerggedeklatring fra en internetbiks i Pakistan, men de har lukket forretningen og annulleret ordren uden varsel. :/
Så fik man tilbudt tre nye lejligheder og den ene har vi allerede lige kigget på og jeg kan mærke det bliver svært at slippe huset og komme over i små værelser...med mørkebrune trædører, bvadr...Desværre er det nok lidt uundgårligt, jeg skal nok bare lære at omfavne ideen/forandringen.
#8771 Thomsen 14 år siden
#8772 Bobby Singer 14 år siden
Hmm... Okay!
#8773 Skeloboy 14 år siden
EDIT: aaah, nu fik jeg lige læst det hele :) Samcro - man trykker aldrig på links, der ser det mindste suspekte ud...det er internet 101-viden...
Det sker der nu ikke noget ved...men kortnummer er ret dumt :)
#8774 Kruse 14 år siden
Især ikke når en af dine danske venner har "skrevet" kommentaren til linket på engelsk, såsom teksten til det nævnte link:
#8775 BN 14 år siden
Hmm ... det lyder helt som "TOOL SYSTEM", tilbudt af Softshop-et-eller-andet fra Kazakhstan. ;-)
#8776 Bobby Singer 14 år siden
Jep det ved jeg skam godt. Det er ulempen ved at gå på internettet, når man er rimelig smadret efter en lang dag. Så tænker man sig ikke altid om. Jeg opdagede da også ret hurtigt efter, at det var spam, da jeg lige læste beskeden igen, men på det tidspunkt var det jo desværre for sent.
#8777 Highland Park 14 år siden
#8778 Bobby Singer 14 år siden
#8779 Bruce 14 år siden
#8780 misuma 14 år siden