Gravatar

#8781 Skeloboy 14 år siden

Sennep på ostepølsen, 6/6 ! det er bare det bedste!
Gravatar

#8782 lagoni 14 år siden

Skeloboy (8759) skrev:
Har aldrig set en 3D-film...men hvis man nu bruger briller, så skal man vel have kontaktlinser i, for at kunne bruge 3D-briller,ik?

Jeg bruger kun briller og med de 3D-briller Cinemaxx bruger, er der slet ikke noget problem, de ligger sig fint på kanten og sidder også fint ved ørerne. Dem i BioCity er dog lidt mere trælse, da de ikke har samme kant, der kan ligge på brillerne og deres stænger er mere runde, så de glider.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8783 elwood 14 år siden

Highland Park (8777) skrev:
#8775: Pas på med det. Jeg bestilte for nyligt en håndbog i bjerggedeklatring fra en internetbiks i Pakistan, men de har lukket forretningen og annulleret ordren uden varsel. :/

Endnu et af Osamas små gesjæfter der måtte lukke.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8784 Highland Park 14 år siden

Og han kaldte sig iværksætter! Tsk tsk...

Som en klog mand fra det høje nord skrev for nyligt:
"ESCAPE TUNNELS!!!" Since even foxes know the importance of this, I see the event as Darwinian selection in action.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8785 Batsy 14 år siden

Min første og sidste youtube video

Halv dårlig kvalitet men mussiken løfter det lidt op og så føles det mere badass!

Det mig der spiller btw 5/6

Kvaliten kunne være et tons stykke bedre men gider ikke købe record camera
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8786 Collateral 14 år siden

Lars Løkkes optræden på det nye talkshow 1/6 - manden fremstod som værende fuldstændig uden humor og selvironi.

Lars Von Triers optræden i ditto 6/6! Masser af alt det Løkke manglede. Plus at Thomas og Signe er virkelig morsomme i mine øjne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8787 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Jeg har lige installeret Firefox 4 (som man åbenbart selv skal hente, det er ikke en automatisk opdatering). Nå men jeg skal da vende mig lidt til designet. Især at fanebladene nu ligger ovenover adressefeltet.

Edit: Og den er blevet en hel del hurtigere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8788 MMB 14 år siden

Du kan godt smide fanebladene over addressefeltet...
Gravatar

#8789 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Du mener under adressefeltet, men ja det tænkte jeg nok egentlig at man godt kunne. Der er en hvis frihed ved Firefox, men egentlig kan jeg godt lide at have dem øverst.

En anden nyhed. Traileren til "Martha Marca May Marlene" som egentlig ser ganske god ud:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8790 chronaden 14 år siden

Apropo Firefox 4, hvis i har addons der ikke længere virker, så virker dette trick på de fleste:

1. Start Firefox in url Field enter : about:config
2. Right click an create a new Boolean Typ.
3. Type : extensions.checkCompatibility.4.0 and set it to false
4. Restart Firefox and install your addon.
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: