Gravatar

#8821 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

#8818 Jeg havde fanget det med at det var automatisk. Problemet var blot at den ikke gemte det, af en eller anden grund.

Men det vigtigste er også at det i hvert fald virker nu :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8822 chronaden 14 år siden

Er en lille bug, det sker for nogle få, skete også for mig.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#8823 Highland Park 14 år siden

#8822: Ah okay, så forstår jeg bedre. :)
Sagen er bare den, at jeg selv var inde og pille ved indstillingerne, da jeg lige havde installeret den nye version, men efter at have opdaget at det ikke var nødvendigt, ændrede jeg bare indstillingerne tilbage til default.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8824 Antlion 14 år siden

A.C. Milan får deres 18. scudetto. 6/6!

Forza Milan!
Gravatar

#8825 MMB 14 år siden

A.C. Berlusconi 0/6
Gravatar

#8826 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Normalt er det Federer og Nadal der bliver omtalt når det gælder tennis. I år er de dog blevet slået af Novak Djokovic som har været 2011s bedste spiller indtil videre. Han har også slået en betydelig rekord. Han har vundet 33 kampe i træk, hvilket ikke i sig selv er en rekord. Til gengæld har han vundet 31 kampe i træk, siden starten på 2011 sæsonen og han slår dermed Ivan Lendls rekord på 29 kampe i træk.

Normalt er Nadal helt suveræn på grus, men Djokovic er den mest formstærke spiller i øjeblikket (og har slået Nadal et par gange i år), så det bliver meget spændende. I øvrigt spillede netop de to et brag af en semifinale i 2009, netop i Madrid. Kampen blev samtidig, hvis jeg husker korrekt, den længste 3-sæts kamp spillet nogensinde.
4 timer og 3 minutter, for 3 sæt !
Gravatar

#8827 Åkepool 14 år siden

Whispering Horse (8826) skrev:
han slår dermed Ivan Lendls rekord på 29 kampe i træk.

Indtil de opdager, at han midt i sin sejrsrække, har tabt en kamp hjemme i baghaven. For der er selvfølgelig ingen der slår Ivan Lendl ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8828 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

#8827 Hehe, jeg fornemmer at du var tilhænger af Lendl :)

Det var desværre lidt før min tid. Men ham og Jimmy Connors har da nogle imponerende statistikker. Min interesse startede ved Becker og Edberg, hvor førstnævnte var min favorit.
Gravatar

#8829 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Gravatar

#8830 davenport 14 år siden

Kolde guldøl i sommervarmen 19/4
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: