Gravatar

#8831 Skeloboy 14 år siden

At TV2Zulu konsekvent har oversat SAMCRO(fra Sons of Anarchy) med Sam Crow...4/6...det er trods alt lidt sjovt...
Gravatar

#8832 wimmie 14 år siden

Skeloboy (8831) skrev:
At TV2Zulu konsekvent har oversat SAMCRO(fra Sons of Anarchy) med Sam Crow...4/6...det er trods alt lidt sjovt...

Det gør de også på dvd'en, men det er nu ikke en fejl:

The Sons of Anarchy (SOA) is an outlaw motorcycle club with many chapters in the United States and overseas. The show focuses on the original and founding charter, Sons Of Anarchy Motorcycle Club, Redwood Original referred to by the acronym SAMCRO or Sam Crow. This nickname is also reflected in the original title of the show, Forever Sam Crow.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8833 Skeloboy 14 år siden

#8832 - ah ok...det vidste jeg ikke :)...var med på deres akronym SAMCRO...men vidste ikke, at de også kaldte det Sam Crow...det gør de så tilgengæld hele tiden (eller er det bare svært at skelne, når de snakker)
Gravatar

#8834 wimmie 14 år siden

Jep, vi snakkede nemlig også om det fordi de på dvd'en nogle gange skrev Sam Crow og nogle gange SAMCRO - så jeg slog det op :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8835 lagoni 14 år siden

Man kan også se det i de papirer Jax læser, der ses Sam Crow flere gange.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8836 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

For at vende tilbage til Djokovic, så har han lige slået Nadal med 7-5, 6-4 i Masters finalen i Madrid. I øvrigt en fantastisk kamp. Det er tredje finale i år, hvor han slår Nadal og det endte dermed også Nadals sejrsrække med 37 kampe i træk med sejr på grus.

French Open bliver nu meget spændende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8837 danschier.dk 14 år siden

The Wall igår 7/6

Troede ikke man kunne få så god lyd frem i parken.
Gravatar

#8838 BN 14 år siden

danschier.dk (8837) skrev:
The Wall igår 7/6

Med Pink Floyds musik er alt muligt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8839 Åkepool 14 år siden

Whispering Horse (8828) skrev:
#8827 Hehe, jeg fornemmer at du var tilhænger af Lendl :)

Ham var jeg svært begejstret for :)
Men han kunne nu også slåes, han gik en overgang med tilnavnet "Den evige toer".

danschier.dk (8837) skrev:
The Wall igår 7/6

Havde også en gæst idag, der var mere end imponeret over koncerten. Pink floyd har aldrig sagt mig en skid, men det er altid dejligt at se hvor begejstret andre kan blive, over diverse oplevelser :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8840 TheEnd 14 år siden

A bottle! Don't bother.

Skriv ny kommentar: