Nej men derfor læser man bioteknologi som er det sejeste:P
Det nærmeste jeg kommer på bioteknologi er proces faget på htx, og det var egentlig meget hyggeligt. Men det skyldtes nok mere, at en kammerat og jeg udviklede en afsindig dårlig humor under de lange, lange laboratorietimer.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
While it could have been predicted that Universal is prepping the Blu-ray of such an iconic film, Spielberg's reversal on his stance towards digital alterations to his past work comes as more of a surprise. According to the interview, Spielberg stated: "(In the future) there's going to be no more digital enhancements or digital additions to anything based on any film I direct. I'm not going to do any corrections digitally to even wires that show... If 1941 comes on Blu-ray I'm not going to go back and take the wires out because the Blu-ray will bring the wires out that are guiding the airplane down Hollywood Blvd. At this point right now I think letting movies exist in the era, with all the flaws and all of the flourishes, is a wonderful way to mark time and mark history."
6/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
At this point right now I think letting movies exist in the era, with all the flaws and all of the flourishes, is a wonderful way to mark time and mark history.
Giver ham helt ret...og hvad der er ligeså slemt, er de ændringer, der kommer i de amerikanske, litterære klassikere. Eksempelvis Huckleberry Finn, hvor alle "nigger" er erstatet med "slave"...og jeg er sikker på, der er andre eksempler.
Lad filmene være som de er! (ikke inkluderet DC, EE osv)
#9301 Wangsgaard 14 år siden
Nej men derfor læser man bioteknologi som er det sejeste:P
#9302 Neranders 14 år siden
Det nærmeste jeg kommer på bioteknologi er proces faget på htx, og det var egentlig meget hyggeligt. Men det skyldtes nok mere, at en kammerat og jeg udviklede en afsindig dårlig humor under de lange, lange laboratorietimer.
"That's rough, buddy."
#9303 Wangsgaard 14 år siden
Det havde jeg også på HTX, det var nu meget hyggeligt, kan hsuke vi på et tidspunkt lavede lakrids...mums
#9304 Neranders 14 år siden
Jeg lavede muslim- og vegetarvenlinge vingummi engang. Forsøgte også med en omgang appelsinvin, der absolut ikke var vellykket!
"That's rough, buddy."
#9305 Skeloboy 14 år siden
Jeg har fået nogen gode ting ud af det, men tror ikke, jeg kan få mere ud af det her kursus.
I morgen skal jeg til Virksomhedspraktik-samtale, fredag og tirsdag har jeg hjemmearbejdsdag og mandag er det helligdag!
#9306 Collateral 14 år siden
6/6
#9307 wimmie 14 år siden
Yay Spielberg! :D
#9308 HonoDelLoce 14 år siden
Hvis så bare han lige går ind og fjerner de "rettelser", der allerede er blevet gjort, så vil jeg være rigtigt glad for den nyhed der!
Jeg vil fandme se shotguns, ikke walkie talkies!
#9309 Slettet Bruger [2083851235] 14 år siden
Hvis du tænker på E.T., findes den jo på dvd i en udgave, der ikke er blevet "forbedret", så mon ikke den også kommer i den udgave på BD?
#9310 Skeloboy 14 år siden
Giver ham helt ret...og hvad der er ligeså slemt, er de ændringer, der kommer i de amerikanske, litterære klassikere. Eksempelvis Huckleberry Finn, hvor alle "nigger" er erstatet med "slave"...og jeg er sikker på, der er andre eksempler.
Lad filmene være som de er! (ikke inkluderet DC, EE osv)