Premiere på den amatørproduktion jeg har arbejdet på i knapt et år, og forløb fint. Særligt fordi modtagelsen af filmens mere særprægede dele var blandet, hvilket passede mig fint, så er det ikke blevet for simpelt et værk :) 6/6 for aftenen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Premiere på den amatørproduktion jeg har arbejdet på i knapt et år, og forløb fint. Særligt fordi modtagelsen af filmens mere særprægede dele var blandet, hvilket passede mig fint, så er det ikke blevet for simpelt et værk :) 6/6 for aftenen.
#9316: Officielt set var jeg en af 3 instruktører. Derudover har jeg også stået bag kameraet et par gange, været med på musiksiden, og har stået for størstedelen af klipningen. Vi var ca. 20 tilknyttede alt i alt, og projektet var sat i stand (eller opstartet) af Fredericia Gymnasium, som jeg egentlig ikke har gået på noget tid, men er blevet hængende på filmprojektet fordi jeg havde lyst, og de ville have mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9311 HonoDelLoce 14 år siden
Det skal jeg ikke turde udtale mig om .. :)
#9312 Slettet Bruger [2083851235] 14 år siden
Retorisk...
#9313 tiany 14 år siden
Han er nu bare super 6/6
#9314 Ericmase 14 år siden
8!
#9315 Collateral 14 år siden
#9316 JannikAnd 14 år siden
#9317 Collateral 14 år siden
#9318 JannikAnd 14 år siden
#9319 Highland Park 14 år siden
#9320 Bruce 14 år siden