Gravatar

#9311 HonoDelLoce 14 år siden

utyske (9309) skrev:
#9308 -

Hvis du tænker på E.T., findes den jo på dvd i en udgave, der ikke er blevet "forbedret", så mon ikke den også kommer i den udgave på BD?

Det skal jeg ikke turde udtale mig om .. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9312 Slettet Bruger [2083851235] 14 år siden

HonoDelLoce (9311) skrev:
Det skal jeg ikke turde udtale mig om .. :)

Retorisk...
Gravatar

#9313 tiany 14 år siden

Han er nu bare super 6/6
Valar morghulis
Gravatar

#9314 Ericmase 14 år siden

tiany (9313) skrev:
Han er nu bare super

8!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9315 Collateral 14 år siden

Premiere på den amatørproduktion jeg har arbejdet på i knapt et år, og forløb fint. Særligt fordi modtagelsen af filmens mere særprægede dele var blandet, hvilket passede mig fint, så er det ikke blevet for simpelt et værk :) 6/6 for aftenen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9316 JannikAnd 14 år siden

Collateral (9315) skrev:
Premiere på den amatørproduktion jeg har arbejdet på i knapt et år, og forløb fint. Særligt fordi modtagelsen af filmens mere særprægede dele var blandet, hvilket passede mig fint, så er det ikke blevet for simpelt et værk :) 6/6 for aftenen.
Tillykke! Hvad var din funktion på produktionen?
Gravatar

#9317 Collateral 14 år siden

#9316: Officielt set var jeg en af 3 instruktører. Derudover har jeg også stået bag kameraet et par gange, været med på musiksiden, og har stået for størstedelen af klipningen. Vi var ca. 20 tilknyttede alt i alt, og projektet var sat i stand (eller opstartet) af Fredericia Gymnasium, som jeg egentlig ikke har gået på noget tid, men er blevet hængende på filmprojektet fordi jeg havde lyst, og de ville have mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9318 JannikAnd 14 år siden

#9317 - Spændende! Sig endelig til, hvis du vil ha en vurdering fra en falleret amatør filmmager :)
Gravatar

#9319 Highland Park 14 år siden

Hvem pokker gider eje "1941"? :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9320 Bruce 14 år siden

#9319 Jeg!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: