lol, hvem fanden laver en tusch på en fuld 15-årig? :)
Hehe.. En af de der markeds-tatovører.. Sad i et øltelt og pludselig spurgte manden ved siden af mig, om ikke jeg ville have en gratis tattoo. Han var ved at øve sig i frihånds, og jeg synes da det lød som en ekstremt god idé! :D
Der blev på intet tidspunkt spurgt om min alder! :) (til hans forsvar skal det dog siges, at jeg rendte i Jomfru Ane Gade i Aalborg fra jeg var 14, og der er jeg heller aldrig blevet spurgt om ID :) Jeg har altid været en stor knejt ;) )..
Åkepool (9360) skrev:
Selvfølgelig en Liverbird ;)
Ikke i denne omgang.. Men det skal da på ingen måde være en hemmelighed, at jeg overvejer det! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
At de på TV2 viser en reklame for at Klovn kan købes på DVD/Blu-ray fra idag, hvorefter jeg køber en til en hyggelig film-aften med kæresten kun for at finde ud af at den først kan købes fra i morgen..
0/6
Edit Der står også herinde: Connery.dk, at den kan købes fra idag.. Hvad fa'en er det for noget?
Vores filmprojekt har været i Fredericia Dagblad i dag 6/6
Jeg er blevet fejlcireret for at skulle have sagt at jeg er perfektionist... hvilket jeg ikke er, og aldrig har påstået at være. Ved godt det er en lille ting, men det er en smule ubehageligt at se mit navn under noget jeg ikke har sagt. 0/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg er blevet fejlcireret for at skulle have sagt at jeg er perfektionist... hvilket jeg ikke er, og aldrig har påstået at være. Ved godt det er en lille ting, men det er en smule ubehageligt at se mit navn under noget jeg ikke har sagt. 0/6
Sandheden om journalister er blevet meget fint udtrykt i denne gamle anekdote:
Journalisten er lige kommet tilbage på redaktionen, efter at have været sendt ud for at interviewe statsministeren.
Redaktøren: "Nå, hvad sagde statsministeren?"
Journalisten: "Ingenting overhovedet. Han aflyste interviewet pga. tidsnød."
Redaktøren: "Okay, så begræns artiklen til 2 spalter."
Pffft...Typisk perfektionister at beklage sig over sådan en mindre detalje ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#9365: Jeg er bange for at du har meget ret. Han virkede ærlig talt snotforvirret ham journalisten, og han spurgte langt mere til min baggrund, end til selve filmen, hvilket artiklen også afspejler. Det er mere en opremsning af de forskellige medvirkendes øvrige gøren og laden, end den omhandler filmen.
"Life During Wartime" 6/6 - anmeldelse følger. Var bare lige nødt til at dele min glæde over denne fantastiske film!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9361 HonoDelLoce 14 år siden
Hehe.. En af de der markeds-tatovører.. Sad i et øltelt og pludselig spurgte manden ved siden af mig, om ikke jeg ville have en gratis tattoo. Han var ved at øve sig i frihånds, og jeg synes da det lød som en ekstremt god idé! :D
Der blev på intet tidspunkt spurgt om min alder! :) (til hans forsvar skal det dog siges, at jeg rendte i Jomfru Ane Gade i Aalborg fra jeg var 14, og der er jeg heller aldrig blevet spurgt om ID :) Jeg har altid været en stor knejt ;) )..
Ikke i denne omgang.. Men det skal da på ingen måde være en hemmelighed, at jeg overvejer det! :)
#9362 HelmerJ 14 år siden
#9363 frankdrebin 14 år siden
0/6
Edit
Der står også herinde: Connery.dk, at den kan købes fra idag.. Hvad fa'en er det for noget?
#9364 Collateral 14 år siden
#9365 BN 14 år siden
Sandheden om journalister er blevet meget fint udtrykt i denne gamle anekdote:
Journalisten er lige kommet tilbage på redaktionen, efter at have været sendt ud for at interviewe statsministeren.
Redaktøren: "Nå, hvad sagde statsministeren?"
Journalisten: "Ingenting overhovedet. Han aflyste interviewet pga. tidsnød."
Redaktøren: "Okay, så begræns artiklen til 2 spalter."
#9366 Kruse 14 år siden
Pffft...Typisk perfektionister at beklage sig over sådan en mindre detalje ;)
#9367 Collateral 14 år siden
"Life During Wartime" 6/6 - anmeldelse følger. Var bare lige nødt til at dele min glæde over denne fantastiske film!
#9368 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#9369 misuma 14 år siden
Elsker når hjernen slår en bøvs 6/6
#9370 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Nogle gange kan jeg nemlig ikke helt huske om det er noget jeg har drømt eller noget der virkelig er sket.