De små har "the time of their life" og kom grædende op af kælderen efter at have set Justin Bieber. De er nu gået ned igen for at se "Pretty Woman".
Far vil ikke ødelægge noget, men det her kræver en måneds detox for min datters vedkommende og jeg må nok overtage kontrollen helt over Ipod'en og spillelisten i bilen fremover.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
De små har "the time of their life" og kom grædende op af kælderen efter at have set Justin Bieber.
Oh my fucking god. Jeg håber, det var over hans rædselsfulde sange eller hår. :P Hehe, men hun skal nok komme til fornuft og ender garanteret som Springsteen fan en skønne dag. ;)
#9371 HonoDelLoce 14 år siden
#9372 Collateral 14 år siden
#9373 Åkepool 14 år siden
Oh me too. Har bare aldrig lige penge nok tilovers, til den størrelse jeg gerne vil ha' :(
#9374 Bruce 14 år siden
Far vil ikke ødelægge noget, men det her kræver en måneds detox for min datters vedkommende og jeg må nok overtage kontrollen helt over Ipod'en og spillelisten i bilen fremover.
#9375 MMB 14 år siden
Oh my fucking god. Jeg håber, det var over hans rædselsfulde sange eller hår. :P
Hehe, men hun skal nok komme til fornuft og ender garanteret som Springsteen fan en skønne dag. ;)
#9376 MMB 14 år siden
[url=
#9377 Notional 14 år siden
#9378 Antlion 14 år siden
Heineken... Bvardrrrrrrrrrrr!
#9379 MOVIE1000 14 år siden
#9380 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden