Gravatar

#9381 HonoDelLoce 14 år siden

Dagens udgave af Mads og Monopolet 6/6
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9382 Antlion 14 år siden

Tilbud på Trichocereus pachanoi hos Cactus Plaza - 6/6!
Gravatar

#9383 Åkepool 14 år siden

Når nu i er igang med reklamer, så skal i da også ha' en af mine absolutte favoritter:

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9384 Skeloboy 14 år siden

Collateral (9367) skrev:
"Life During Wartime" 6/6 - anmeldelse følger. Var bare lige nødt til at dele min glæde over denne fantastiske film!

Nice! Har lige bestilt den :)

Hvordan rater du hans andre film i forhold til den? Er generelt ret vild med Todd Solondz, især Happiness og Palindromes
Gravatar

#9385 Collateral 14 år siden

#9384: Ville have haft set "Happiness" inden "Life During Wartime", men jeg kunne ikke lige skaffe den (pengene var ikke lige til at købe), så jeg har faktisk ikke set andre af hans film, men jeg var absolut pjattet med "Life During Wartime"! (Anmeldelsen er iøvrigt oppe på www.bdlive.dk nu)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9386 dyg 14 år siden

#9385 - Hvis du kan lide Life During Wartime, så er jeg overbevist om, at du også vil elske hans andre film!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9387 Bruce 14 år siden

#9385 Du har ihvertfald "solgt den". Dens temaer lyder interessante :) Jeg kan også se den udkommer i juli som en Criterion udgave.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9388 Collateral 14 år siden

#9386: Jeg begive mig på jagt efter dem når jeg får nogle penge.

#9387: Det er jeg glad for :D Så må du jo lige fortælle herinde om du kan lide filmen når du får den set.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9389 Bruce 14 år siden

#9388 Det kan du tro og tak for anbefalingen :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9390 Collateral 14 år siden

#9389: Det var såmen så lidt :)

-

Har muligvis brækket en tå 0/6

At det ikke gør så frygtelig ondt, og at det formentlig blot er noget der skal have lov at hele sig selv 4/6

Skriv ny kommentar: