Gravatar

#9671 Bruce 14 år siden

#9668 Jo

her

Og billigste denne til 1995 sek,

Panasonic

hvilket vel svarer til lige under 2000 med fragten.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9672 JannikAnd 14 år siden

Babo Rises (9662) skrev:
kodefri Oppo BD afspillerb 6/6

Enig! Modtog selv sådan en basse for et par uger siden. En klar opgradering fra min Samsung 1400.

10 ugers udødelighed i form af sommerferie, 6/6.
Gravatar

#9673 MMB 14 år siden

Babo Rises (9664) skrev:
Pudsigt, jeg synes da netop den besidder spændingskvaliteter, uden at de virker for utroværdige eller "gjort for underholdningens skyld". Men ja, det er ingen decideret spændings film - det er The Social Network vel heller ikke, og den kan du bedre lide? :) Dybde har The Insider meget af. Mann tegner et meget korrekt portræt, som virkelig er bevægende.

Ja, jeg kan bedre lide The Social Network, men nu ved jeg ikke, hvor sammenlignelige de to film er.
Jeg synes også, det er svært at sætte ord på, hvad der præcist mangler hos filmen, men jeg føler bare, der mangler et eller andet. Jeg tror måske ikke, jeg gik nok op i Crowes karakter.

IK (9669) skrev:
Sjovt, jeg synes Crowe er den der yder sig bedst af skuespillerne i denne film, men generelt er skuespillet og ligeledes instruktionen fuldstændig i top. Michael Mann (total ynglings instruktør ;) ) er en helt fantastisk personinstruktør. Hans brug af nærbilleder til at vække medfølelse med karakternerne og visuelle overblik er ikke til at sætte en finger på. Det er ikke storladent og pompøst som mange andre filmskabere prøver og gør, men mere nedtonet og alligevel så dybt rammende.

Jeg tror, jeg er en af de få personer, som ikke er specielt vild med Mann. Jeg har set The Last of the Mohicans, Heat og The Insider, og umiddelbart kan jeg bedst lide The Insider. Og den giver jeg kun 7/10.
Gravatar

#9674 Babo Rises 14 år siden

IK (9669) skrev:
Sjovt, jeg synes Crowe

Crowe er GENIAL i den film, og en af de mest fængende præstationer jeg har set. Jeg behøver ingen Peci eller DeNiro til at skabe sig, for at blive draget :)
Gravatar

#9675 Babo Rises 14 år siden

Foeller (9673) skrev:
Ja, jeg kan bedre lide The Social Network, men nu ved jeg ikke, hvor sammenlignelige de to film er.

Det er vel begge dramaer, men jeg ville blot påpege, at Social Network ikke just er dødspændende. Insider havde flere direkte spændingsmomenter. Men jeg ville bare høre, hvorfor du ikke synes filmen var spændende? Jeg medgiver, at den er en smule lang.

Foeller (9673) skrev:
som ikke er specielt vild med Mann

hehe! Tjah.. sårn er det, som man siger.
Gravatar

#9676 MMB 14 år siden

Den var da også momentvis spændende. Bl.a. scenen, hvor
han går ud i haven for at finde ud af, om der er nogen.
Men nu er det jo heller ikke, fordi jeg hader filmen. Den har bestemt sine kvaliteter.

The Social Network vil jeg ikke kalde decideret spændende, men derimod intens!
Gravatar

#9677 Babo Rises 14 år siden

IK

http://www.av-connection.dk/?PNo=OP-BDP93EU-BRF

Kan også bare vælges almindelig, som er ca. 300 kr billigere, men jeg købte min i Thisted direkte fra leverandøren via mine forbindelser.
Gravatar

#9678 Babo Rises 14 år siden

JannikAnd (9672) skrev:
Enig! Modtog selv sådan en basse for et par uger siden. En klar opgradering fra min Samsung 1400.

hehe! Hvad for en model har du?
Gravatar

#9679 JannikAnd 14 år siden

Babo Rises (9678) skrev:
hehe! Hvad for en model har du?
Oppo BDP-93 regionsfri DVD og BD. Betalte 4999,- da det var en demomodel. Skøn maskine :)
Gravatar

#9680 Bruce 14 år siden

Babo Rises (9675) skrev:
Det er vel begge dramaer, men jeg ville blot påpege, at Social Network ikke just er dødspændende.

Men er det en egenskab som filmen overhovedet skal have eller tillægges? The Social Network byder for mig overhovedet ikke på et milligram spænding, men til gengæld er manuskriptet godt skåret og persongalleriet godt valgt og dermed har man fundamentet for en gedigen fortælling som i Finchers rammer med flot cinematografi og godt valgt soundtrack, leverer det jeg vil kalde en meget kompetent helhedsoplevelse.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: