Men er det en egenskab som filmen overhovedet skal have eller tillægges
Nej nej, overhovedet ikke. Jeg prøvede blot at pointere, hvorfor f.eks Foeller bedre kunne lide den ene og ikke den anden. For Social er ikke spændende som sådan, det medgiver jeg, og det er heller ikke det den stræber efter. Jeg er vild med begge film, som de er.
intens allerede i scenen, hvor Mark løber hjem fra restaurenten,
Ordet "intens" kan jeg bare ikke bruge i denne forbindelse (Social Network). Synes mere det er en dialogpræget fortælling. Jeg synes Insider er mere intens, da den leverer snigende spænding i sin fortælling.
#9681 Babo Rises 14 år siden
Hmm! Det synes jeg nu ikke. Bare et godt skildret menneskedrama med godt skuespil.
#9682 Babo Rises 14 år siden
jamen det var da også en fin pris for en demo (som vel nok intet fejler). Jep, min er også kodefri hele vejen. Og hold op den er hurtig i optrækket :)
#9683 MMB 14 år siden
Really? :) Jeg synes faktisk, filmen er intens allerede i scenen, hvor Mark løber hjem fra restaurenten, efter han er blevet dumped. Fantastisk scene.
#9684 JannikAnd 14 år siden
#9685 MMB 14 år siden
Og det gør jeg heller ikke...
#9686 Babo Rises 14 år siden
Nej nej, overhovedet ikke. Jeg prøvede blot at pointere, hvorfor f.eks Foeller bedre kunne lide den ene og ikke den anden. For Social er ikke spændende som sådan, det medgiver jeg, og det er heller ikke det den stræber efter. Jeg er vild med begge film, som de er.
#9687 Babo Rises 14 år siden
Ordet "intens" kan jeg bare ikke bruge i denne forbindelse (Social Network). Synes mere det er en dialogpræget fortælling. Jeg synes Insider er mere intens, da den leverer snigende spænding i sin fortælling.
#9688 Babo Rises 14 år siden
Sig dét igen :)
#9689 Bruce 14 år siden
#9690 JannikAnd 14 år siden