At jeg troede at det var imorgen at Ringenes Herre trilogi box i udvidet udgave udkom 2/6 :( nu skal jeg vente i 2 uger mere havde sådan glædet mig, men så får jeg da ikke brugt så mange penge imorgen, som jeg havde beregnet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nu har jeg ENDELIG fundet ud af, hvorfor Verve blev knaldet for deres Bittersweet Symphony, som lignede Stones nummeret Last Time. Oprindeligt syntes jeg, det var i overkanten, for så meget lignede de ikke hinanden.
Men Andrew Loog Oldham, Stones' originale producer havde en lille neben geschæft kaldet The Andrew Oldham Orchestra i 60'erne og et af dem resulterede i albummet Rolling Stones Songbook, hvor Stones indspillede instrumental numre. Der var nummeret Last Time med.
Historien er der også:
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg har heller aldrig fattet det, men det var nok fordi, jeg efterfølgende søgte efter Rolling Stones' sang The Last Time og fattede nada, men nu forstår jeg det også lidt bedre.
The Verves version er dog langt bedre, og uden tvivl en af 90'ernes bedste sange.
#9771 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9772 misuma 14 år siden
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=79...
Glæder mig til at se hvad Pixar finder på historiemæssigt.
#9773 Åkepool 14 år siden
Den hedder kun "Brave" ;)
Men udover det, ja så lever teaseren op til det den er... en teaser. Ikke meget at komme efter der.
#9774 MOVIE1000 14 år siden
#9775 MOVIE1000 14 år siden
#9776 Åkepool 14 år siden
Pis! Hvorfor skulle du skrive sådan noget, nu vil jeg tænke på Ørting, når jeg ser filmen :(
#9777 mr gaijin 14 år siden
Det er Pixars nyeste udfordring: At lave en film så god, at man glemmer, at hovedpersonen ligner Joan Ørting.
Hvis missionen lykkedes, vil alle i verden glemme Joan Ørting.
#9778 Bruce 14 år siden
Men Andrew Loog Oldham, Stones' originale producer havde en lille neben geschæft kaldet The Andrew Oldham Orchestra i 60'erne og et af dem resulterede i albummet Rolling Stones Songbook, hvor Stones indspillede instrumental numre. Der var nummeret Last Time med.
Historien er der også:
#9779 MMB 14 år siden
Jeg har heller aldrig fattet det, men det var nok fordi, jeg efterfølgende søgte efter Rolling Stones' sang The Last Time og fattede nada, men nu forstår jeg det også lidt bedre.
The Verves version er dog langt bedre, og uden tvivl en af 90'ernes bedste sange.
#9780 MMB 14 år siden