Gravatar

#9791 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Traileren til "War Horse" er her :
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#9792 MMB 14 år siden

Whispering Horse (9791) skrev:

Wow, den ser fantastisk ud og lugter af Oscars! :)
Dog var jeg ikke så vild med fortælleren...
Gravatar

#9793 Kruse 14 år siden

Sentimentaliteten er godt nok tyktflydende i den trailer, grænsende til det kvalmende. Men det ser skam yderst vellavet ud, og hvis anmeldelserne er i top kunne det godt være en film der skal ses.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9794 Bobby Singer 14 år siden

Den ser godt nok forfærdelig ud! Alt, alt for sentimental for min smag.
Idjit
Gravatar

#9795 Batsy 14 år siden

Den ser jo fantatisk!, Spielberg is back!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9796 BN 14 år siden

SAMCRO (9794) skrev:
Den ser godt nok forfærdelig ud! Alt, alt for sentimental for min smag.

Enig. Efter 'Saving Private Ryan' og 'Minority Report' vil jeg hellere se ham lave flere dystre film om mennesker i ekstreme situationer. 'War Horse' virker som et spring tilbage til dengang han lavede naive, lyse eventyrfilm.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9797 Bruce 14 år siden

Epic .... zzzzzzz!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9798 Batsy 14 år siden

9796# Han går efter oscars!, men kunne være fedt vis han drog tilbage og lavede noget i stil med Jaws, dog ikke et remake men med et nyt bæst eller bare noget mere dystert nu har han jo midlerne og pengene til at gøre endnu mere skræmmende og vil vædde med at Ridley Scotts Alien Prequel vil være skræmmendne end nogen sinde vis han bruger hans penge hans penge fornuftigt =P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9799 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden

Traileren viser mest af alt den visuelle side, som jeg synes ser flot ud (som oftest med Spielberg). Jeg glæder mig til at se om den gode historie også bliver forvaltet godt eller om historien egner sig bedst til teater (hvor den i år vandt et par tony'er).

#9796 Jeg synes også at han stilmæssigt ser ud til at gå tilbage i tiden, men selve historien synes jeg nu nok er temmelig dyster. En hest som deltager i 1. verdenskrig. I det hele taget synes jeg at 1. verdenskrig er noget der er blevet negligeret i film. Meget af det kommer dog til at handle om hvorvidt han er i stand til at skabe empati omkring hesten og drengen, ikke mindst forholdet i mellem dem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#9800 Bobby Singer 14 år siden

Whispering Horse (9799) skrev:
Meget af det kommer dog til at handle om hvorvidt han er i stand til at skabe empati omkring hesten og drengen, ikke mindst forholdet i mellem dem.

Giv mig en oscar nu!

zzzzzz...
Idjit

Skriv ny kommentar: