Gravatar

#9801 BN 14 år siden

Whispering Horse (9799) skrev:
#9796 Jeg synes også at han stilmæssigt ser ud til at gå tilbage i tiden, men selve historien synes jeg nu nok er temmelig dyster. En hest som deltager i 1. verdenskrig. I det hele taget synes jeg at 1. verdenskrig er noget der er blevet negligeret i film. Meget af det kommer dog til at handle om hvorvidt han er i stand til at skabe empati omkring hesten og drengen, ikke mindst forholdet i mellem dem.

Nu skal man selvfølgelig aldrig sige aldrig, men det er ikke ligefrem et drengeeventyr som det her jeg har gået og håbet på fra Spielberg. Min interesse ligger på nulpunktet, bedømt alene ud fra historien og billederne. Mit eneste holdepunkt er navnet Steven Spielberg, hvilket dog ikke i sig selv er nogen garanti, for han har også lavet dårlige film indimellem.

Nej, så tror jeg mere på 'Tintin' og 'Lincoln'. Og ja, den animerede 'Tintin' er også et drengeeventyr, men som barn holdt jeg meget af Tintin-hæfterne, så selvom jeg helst vil se "live action" film fra Spielbergs hånd, så føler jeg mig trods alt mere sikker på en god filmoplevelse i dette tilfælde.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9802 Ericmase 14 år siden

Whispering Horse (9791) skrev:
Traileren til "War Horse" er her :

Spielberg laver jo altid "EPIC MOVIE OF AWESOMENESS"-film og jeg tror denne bliver. :D

Lige en ekstra ting:

Lad Spielberg instruere den fjerde "Transformers"-film! :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9803 Batsy 14 år siden

9802# Eller lad Transfomers ligge ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9804 Bruce 14 år siden

Epic music a la Saving Private Ryan. Violins that goes up, down, up down, up, down ... and a little to the left ... draaawn out.Brave horse. Friends with children. Epic friendship. Tears. Laughter. Trouble arrives. War. Horse volunteers. Horse ... son of father Horse! Helping the soldiers. In the trenches. Large battle. The end is near. Guns! THE GUNS! To the top!!! How ohhh how?!?! THE HORSE ... THE HORSE!!! It pulls and pulls, it gets weaker and weaker and in the end ... the guns is in place. But horsie ... oh dear horsie. Your quest has been fulfilled. Die. Epic bronze statue! Hachiko the dog ... sorry, wrong picture! Bigger statue!!! Epic music a la Saving Private Ryan. Violins that goes up, down, up down, up, down ... and a little to the left ... draaawn out.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9805 Batsy 14 år siden

9804# Årr din hater!!!

;D

Gravatar

#9806 elwood 14 år siden

[url= Last Circus[/url]

Jeg kan ikke lade være med og kigge, den ser satme... speciel ud, mad French Clowns.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9808 Batsy 14 år siden

9807# Guf guf!, men får hun ikke en maske?

Gravatar

#9809 HonoDelLoce 14 år siden

Batsy (9808) skrev:
9807# Guf guf!, men får hun ikke en maske?

Billedet i artiklen repræsenterer ikke cat-kostumet fra filmen.. Det er et billede fra et andet tidspunkt, kun bragt for at vise, hvem der fortælles om i artiklen ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9810 Batsy 14 år siden

9809# Ah okay, men hun er stadig guf =P

Skriv ny kommentar: